;
coinex

گوشی تاشوی W2016 سامسونگ رسمی شد

گوشی تاشوی W2016 سامسونگ. گوشی های تاشو هنوز هم در ژاپن و دیگر کشورهای آسیایی طرفداران نوستالژیک محوری دارد که هنوز هم با این مدل از گوشی های تاشو ارتباط بیشتری برقرار می کنند

گوشی های تاشو هنوز هم در ژاپن و دیگر کشورهای آسیایی طرفداران نوستالژیک محوری دارد که هنوز هم با این مدل از گوشی های تاشو ارتباط بیشتری برقرار می کنند و به عبارتی راحتتر هستند. زمانی گوشی های تاشو و گوشی های صفحه لغزنده در اوج خود بودند.

هم اکنون شایعات حول گوشی بعدی تاشوی سامسونگ که بر روی پلتفرم اندروید قرار دارد، به گوش می رسد و این بار هم پای آژانس رگولاتوری چینی، TENAA، در میان است که مشخصات و تصاویری را از این گوشی به نمایش گذاشت. این گوشی به طور اشتباه، گلکسی گلدن 3 (Galaxy Golden 3) نامیده شده بود و این در حالی است که این گوشی در حال حاضر برای اپراتور China Mobile و تحت عنوان W2106 – که نامی با تاثیر گذاری کمتر می باشد – عرضه شده است.

این گوشی هنوز هم همان تلفن چشمگیر قبلی است که قابلیت هایی مانند یک صفحه نمایش خارجی ۳.۹ اینچی و همینطور صفحه نمایش داخلی مشابه با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۶۸ پیکسلی، همچنین یک پردازنده ی ۲.۱ گیگاهرتزی اگزینوس ۷۴۲۰، رم ۳ گیگابایتی و حافظه ی ۶۴ گیگابایتی را به نمایش می گذارد. علاوه بر این، این گوشی مجهز به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلو می باشد. قاب شیشه ای و فلزی این دستگاه شبیه به طراحی پریمیوم اس۶ یا نوت۵ می باشد و در دو رنگ طلایی و نقره ای عرضه می شود.

این گوشی اندروید ۵.۱.۱ لالی پاپ را اجرا می کند. قابلیت های دیگری که سامسونگ ذکر می کند، شارژ سریع بی سیم و یا سیمی می باشد و علاوه براین باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن با توجه به این اندازه از صفحه نمایش و رزولوشن مدت زمان زیادی ماندگاری دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر