;
coinex

رندرهایی جدید از گوشی بدون حاشیه ZTE Nubia Z11

گوشی بدون حاشیه ZTE Nubia Z11. رندرهایی از گوشی جدید و بدون حاشیه و قابِ ZTE در چین مشاهده شد.

رندرهایی از گوشی جدید و بدون حاشیه و قابِ ZTE در چین مشاهده شد. گوشی نوبیا Z11 تکنولوژی قاب تعاملی (FIT) را که به طور مشابه در نوبیا Z9 بدون حاشیه نیز استفاده می شد، به خدمت گرفته است.با این تکنولوژی، با استفاده از حرکاتی مشخص و یا سوایپ کردن می توانید ویژگی های مشخصی را فعال نمایید.

گوشی ZTE Nubie Z11 به یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی مجهز می شود. این دستگاه با تراکم ۵۶۵ پیکسل در اینچ کار می کند. تراشه ای که در این گوشی به کار رفته است، اسنپدراگون ۸۲۰ می باشد که شامل  یک پردازنده ی مرکزی ۴ هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ می باشد. داخل این گوشی یک رم ۴ گیگابایتی به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی داخلی به کار رفته است. یک اسکنر اثر انگشت هم بر روی بورد این دیوایس قرار گرفته است. در پشت این گوشی شاهد یک دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی هستیم و در قسمت جلوی آن هم یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به خوبی از پس عکس های سلفی و ویدئو چت برمی آید.

این گوشی که با مشخصات خیلی خوبی عرضه می شود، اوایل سال آینده در دسترس قرار می گیرد. به نظر می رسد که این گوشی ترکیبی از ظاهر و باطن زیبا به ارمغان می آورد.

گوشی ZTE Nubie Z11 به یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی مجهز می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر