;
coinex

قراردادی خیره کننده از آیفون ۶اس در بلک فرایدی: با یک کد، ۱۹۰ دلار از پول خود را ذخیره کنید

قراردادهای بلک فرایدی آیفون ۶اس. قراردادی خیره کننده از آیفون ۶اس در بلک فرایدی: با یک کد، ۱۹۰ دلار از پول خود را ذخیره کنید

نسخه های خاکستری و نقره ای آیفون 6S در حال حاضر به فروش می رسند و این معامله به سرعت در حال انجام شدن می باشد. شما هنوز هم می توانید رنگ های باقی مانده (طلایی و رز طلایی) را که هنوز وجود دارند معامله نمایید.

وب سایت های Vodafone و Mobiles.co.uk به تازگی قیمت آیفون ۶اس را به طور چشمگیری به مناسبت روز بلک فرایدی کاهش دادند و این طور به نظر می رسد که نسبت به همه جای دیگر تخفیف بیشتری برای این مدل در نظر گرفته اند.

هفته ی گذشته، Mobiles.co.uk آیفون ۶اس ۶۴ گیگابایت را با قیمتی کمتر از نسخه ی ۱۶ گیگابایت آن ارائه کرد. متاسفانه این سایت به دلیل تقاضای بی سابقه و عدم موجودی این گوشی در انبار، مجبور شد که این معامله را به این هفته موکول کند و همه ی آنها هم خریداری شدند.

با این وجود این سایت دیروز یک قرارداد جدید بلک فرایدی برای آیفون ۶اس ۶۴ گیگابایتی راه اندازی کرد و این تاکنون بهترین قرارداد بوده است.

با استفاده از کد کوپن BLACKFRI6S شما می توانید برای خرید نسخه ی ۶۴ گیگابایتی آیفون ۶اس، ۱۲۵ پوند (۱۸۹.۶۲۵ دلار) از پول خود را ذخیره کنید و به جای پرداخت قیمت اصلی ۲۲۵ پوند (۳۴۱.۳۲۵ دلار)، تنها ۱۰۰ پوند (۱۵۱.۷ دلار) بپردازید.

این معامله برای چندین رنگ از این گوشی در دسترس می باشد و حتی نسبت به قیمت ارزانتر مدل ۱۶ گیگابایتی، ارزانتر است.

همچنین نحوه ی خرید آن هم بسیار عالی می باشد چرا که می توانید با پرداخت ۳۱ پوند (۴۷ دلار) در ماه بر روی برنامه ی 4G وودافون، دیتای ۶ گیگابایتی وتماس و متن نامحدود دریافت کنید.

به عقیده ی ما، این معامله واقعا خیره کننده است. نظر شما در این رابطه چیست؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر