;
coinex

۱۰ عدد از گران قیمت ترین گوشی های جهان

گران قیمت ترین گوشی های جهان. ما در این مقاله گوشی هایی را معرفی می کنیم که قیمت آنها حتی از یک ماشین و یا خانه هم بیشتر است.

اگر همین الان گوشیتان را از جیبتان دراورید (یا با گوشیتان در حال خواند این مقاله هستید) خوب به آن نگاه کنید. شاید پیش خودتان فکر کنید زمانی که آن را خریده اید چقدر گران بوده است. حتی اگر شما آن را هم به صورت قسطی و با پرداخت مبلغ کمی در ماه خریداری کرده اید ولی همین پرداخت ماهانه شما را از خرید دوباره ی گوشی منصرف کرده است.

وقتی که گرانترین گوشی های هوشمند جهان را ببینید، دیگر با پرداخت چند صد دلار برای آیفون خود احساس بدی نخواهید داشت. 10 گوشی وجود دارند که در بیش از شش شکل تولید شدند و قیمت  برخی از آنها بیش از یک میلیون دلار می باشد. حتی اگر شما چندین کسب و کار داشته باشید و برای خود اسم و رسمی داشته باشید، شاید برای شما هم پرداخت یک میلیون دلار برای یک گوشی غیر ممکن باشد.

اما این گوشی ها چه کاری می کنند که گوشی های شما انجام نمی دهند؟ اگر حقیقت را بخواهید باید بگوییم که هیچ کار. در واقع این گوشی ها دقیقا همان کاری را انجام می دهند که گوشی های خودمان انجام می دهند و حتی برخی از آنها کارایی کمتری هم دارند. چیزی که این گوشی ها را انقدر باارزش ساخته، درون آنها نیست و تفاوت آنها در ظاهرشان می باشد و این هم کم چیزی نیست؛ چرا که ماشین های خوب را همین ظاهر آنهاست که تا این حد از یکدیگر متمایز می سازد و توحیهی برای گران قیمتی آنها می باشد.

 اما این 10 تلفنی که به عنوان گرانترین گوشی ها شناخته شده اند کدامها هستند؟ ما در این مقاله گوشی هایی را معرفی می کنیم که قیمت آنها حتی از یک ماشین و یا خانه هم بیشتر است.

.

۱۰- iPhone Princess Plus (به قیمت 170,000 دلار)

این گوشی به تنهایی دارای مجموع 17.75 قیراط الماس می باشد اما به همین جا ختم نمی شود

درست است که این گوشی با اسم پرنسسی که در نام آن ذکر شده ممکن است پسران را از خرید آن منصرف کند اما اینگونه نیست و پسرانی که مایل به داشتن آن هستند هیچگونه محدودیتی ندارند. در واقع نام پرنسس از آن جهت می آید که این الماس های روی این گوشی بریده می شوند. 318 عدد الماس با 138 برش از این شاهزاده خانم در خارج از این آیفون وجود دارد.

این گوشی به تنهایی دارای مجموعاً 17.75 قیراط الماس می باشد اما به همین جا ختم نمی شود. 18 قیراط طلای سفید هم خیلی زیبا و تر و تمیز بر روی این گوشی کار شده است. حال که بیشتر دقت می کنم می بینم که قیمت 170000 دلاری ای گوشی بی دلیل نیست. اما این هنوز یک مورد از لیستی است که می خواهیم برای شما معرفی کنیم. لابد شما هم انگشت به دهان مانده اید ولی این هنوز اول راه است. با ما همراه باشید تا دیگر اعجوبه های دنیای گوشی های هوشمند را معرفی کنیم.

.

۹-  Savelli Smartphone (به قیمت 250,000 دلار)

 هریک از گوشی های ساولی با 18 قیراط طلا همراه می شود و هر گوهری که بخواهید بر روی آن کار شده است.

بهتر است اینگونه شروع کنم که در واقع این گوشی هیچ کار خاصی انجام نمی دهد، اما این طراحی خارجی آن است که به فروش می رسد و همه چیز را متفاوت ساخته است. هریک از گوشی های ساولی با 18 قیراط طلا همراه می شود و هر گوهری که بخواهید بر روی آن کار شده است.

اگر اینها برایتان کافی نیستند باید بگوییم که گزینه های دیگری هم هستند که می توانید آنها را انتخاب کنید. اگر شما پوست حیوانات مرده از جمله مار پایتون و یا یک سوسمار را ترجیح می دهید، می توانید آنها را هم اضافه کنید. معمولا گوشی های هوشمند و حیوانات مرده با هم سنخیتی ندارند اما وقتی که بحث قیمت به میان می آید، این دو مکمل های خوبی برای یکدیگرند.

.

۸- Black Diamond VIPN Smartphone (به قیمت 300,000 دلار)

هرچند که این گوشی را نمی توان به عنوان جذابترین گوشی هوشمند این لیست قلمداد کرد اما در هر صورت این هشتمین گوشی گران قیمت جهان محسوب می شود. این گوشی تنها دارای دو الماس می باشد که یک نمونه ی بزرگتر آن زینت بخش پشت این گوشی است و نمونه ی کوچکتر آن هم در جلوی این گوشی رخ نمایی می کند.

هرچند که این گوشی را نمی توان به عنوان جذابترین گوشی هوشمند این لیست قلمداد کرد اما در هر صورت این هشتمین گوشی گران قیمت جهان محسوب می شود. این گوشی تنها دارای دو الماس می باشد که یک نمونه ی بزرگتر آن زینت بخش پشت این گوشی است و نمونه ی کوچکتر آن هم در جلوی این گوشی رخ نمایی می کند.

.

۷- Vertu Signature Cobra (به قیمت 310,000 دلار)

شاید شما هم با من در این مورد هم عقیده باشید که این گوشی یکی از منحصر بفرد ترین گوشی های موجود در این لیست می باشد. از این مدل تنها 8 نمونه در جهان تولید شده است.

شاید شما هم با من در این مورد هم عقیده باشید که این گوشی یکی از منحصر بفرد ترین گوشی های موجود در این لیست می باشد. از این مدل تنها 8 نمونه در جهان تولید شده است.

در حقیقت یک مار بر روی لبه ی جلویی این گوشی پیچیده شده است. اما شاید شما هم مثل خود من با خود بگویید که چگونه یک گوشی ماری می توان انقدر گران باشد؟

باید بگویم که این مار تنها یک پلاستیک نیست و از الماس های برش داده شده ساخته شده است و یک جفت گوشواره ی الماس سفید هم از گوش این مار آویزان است. چشم این مار از زمرد کوچک ساخته شده و نزدیک به 500 یاقوت در بدن این مار وجود دارد. تنها 8 نفر می توانند این سوال را از خود بپرسند که داشتن یک گوشی با روکشی به شکل مار و کار شده با جواهر برای آنها ارزشمند است یا خیر.

.

۶- Gresso Luxor Las Vegas Jackpot (به قیمت ۱میلیون دلار)

گوشی دیگری که حتی از مدل مار شکل جواهری بالا نادرتر است، گوشی Las Vegas Jackpot می باشد.

گوشی دیگری که حتی از مدل مار شکلِ جواهری بالا نادرتر است، گوشی Las Vegas Jackpot می باشد. تنها سه گوشی از این مدل توسط Gresso ساخته شده است و آنها ویژگی متمایزی مانند گوشی مارشکل بالایی ندارند. در حقیقیت بر روی پانل چوبی در پشت این گوشی طلا کار شده است. چیز جالبی به نظر می رسد ولی آیا واقعا ۱ میلیون دلار می ارزد؟!!

با این قیمت می توانید با یک هواپیمای شخصی به لاس وگاس بروید و از تفریحات خود لذت ببرید!

.

۵- Diamond Crypto Smatphone (به قیمت ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار)

چیزی که ارزش این گوشی را به ۱.۳ میلیون دلار می رساند، الماس هایی است که قسمت بیرونی این گوشی را احاطه کرده است.

شاید در یک نگاه، این گوشی به عنوان بهترین گوشی های هوشمند دنیا به چشم نیاید، اما حقیقت چیز دیگری است و این گوشی به خوبی کار خود را انجام می دهد. با داشتن این گوشی دیگر نگران سرقت این گوشی به دلیل اطلاعاتی که در آن دارید، نیستید چرا که مسئله ی دیگری دردناکتر است و آن از دست دادن یک گوشی با این ارزش و قیمت می باشد. چیزی که ارزش این گوشی را به ۱.۳ میلیون دلار می رساند، الماس هایی است که قسمت بیرونی این گوشی را احاطه کرده است.

در مجموع، ۵۰ الماس روی قسمت بیرونی این گوشی کار شده است که آن را Peter Aloisson طراحی کرده است. قیمت این گوشی بدون این الماس ها، نهایتا ۶۰۰ دلار می باشد. اما آیا کسی این گوشی را بدون الماس های آن می خواهد؟!

.

۴- GoldVish Le Million (به قیمت ۱میلیون و ۳۰۰ هزار دلار)

کل این گوشی به استثنای صفحه نمایش آن از طلای سفید ۱۸ عیار ساخته شده است. علاوه بر اینکه در قسمت زیری دکمه ها طلای سفید کار شده روی آنها هم با ۱۲۰ الماس پوشیده شده است.

کل این گوشی به استثنای صفحه نمایش آن از طلای سفید ۱۸ عیار ساخته شده است. علاوه بر اینکه در قسمت زیریِ دکمه ها طلای سفید کار شده، روی آنها هم با ۱۲۰ الماس پوشیده شده است.

در واقع یک نمایشگاه انحصاری برای میلیونرهایی که اینگونه می خواهند پول خود را خرج کنند وجود دارد که در آنجا این مواردی که ذکر شد توسط فروشندگان به فروش می رسد. در واقع معمامله ی این گوشی گرانترین معامله ی سال ۲۰۰۶ رقم خورد!

.

۳-iPhone 6 Amosu Call Of Diamond (به قیمت ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار)

اکثر ما گوشی های اپل را با لوگوی پشت آن می شناسیم. چیزی که این گوشی را خاص جلوه می دهد، این است که این لوگو به طور کامل از الماس پوشیده می شود

اکثر ما گوشی های اپل را با لوگوی پشت آن می شناسیم. چیزی که این گوشی را خاص جلوه می دهد، این است که این لوگو به طور کامل از الماس پوشیده می شود. البته باید بگویم که این تنها الماس به کار رفته در این گوشی نیست و بالغ بر ۶۰۰۰ الماس کوچک بر روی این آیفون وجود دارد.

این گوشی ها را در تعداد کم تولید می کنند چرا که فوق العاده گران قیمت هستند و تنها تعداد معدودی از افراد استطاعت خرید این قبیل گوشی ها را دارند. قیمت این گوشی را اگر بخواهیم به تومان بگوییم خواندنش کمی سخت می شود، اگر هر دلار را 3500 تومان در نظر بگیریم، قیمت این گوشی 9 میلیارد و 450 میلیون تومان می شود.

.

۲- iPhone 5 Black Diamond (به قیمت ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار)

الماس سیاه یکی از کمیاب ترین جواهرات در جهان می باشد. Stuart Hughes توانست یکی از این الماس های سیاه را بیابد و سفارشی آن را در یکی از آیفون ها قرار دهد. البته الماس های دیگری هم در این گوشی وجود دارد.

الماس سیاه یکی از کمیاب ترین جواهرات در جهان می باشد. Stuart Hughes توانست یکی از این الماس های سیاه را بیابد و سفارشی آن را در یکی از آیفون ها قرار دهد. البته الماس های دیگری هم در این گوشی وجود دارد.

طلا، الماس و سنگ های دیگری که در این گوشی به کار رفته هریک به طور جداگانه می توانند آن را به یکی از گوشی های گران قیمت جهان تبدیل کنند و بنابراین این گوشی کلکسیونی از طلا و جواهرات کمیاب را به ارمغان می آورد. داستان ساخت این گوشی به این صورت است که هنگامی که یک تاجر چینی، این قبیل گوشی ها را در دستان تاجر روسی می بیند، تصمیم می گیرد که یکی از آنها را و یا به عبارتی یک مدل منحصر بفرد و تک از اینها را داشته باشد. این تاجر به Stuart Hughes زنگ می زند و از او می خواهد که از این گوشی تنها یکی در بازار ارائه دهد و آن هم به صورت ویژه برای او ساخته شود. او به آرزوی خود می رسد و برای آن ۱۵ میلیون دلار هزینه می کند. قیمت این گوشی نیز به تومان، رقم شگفت انگیزِ 53 میلیارد و 550 میلیون تومان را نشان می دهد.

.

۱- Falcon SuperNova Pink Diamond iPhone 6 (به قیمت ۹۵ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار)

سازندگان SuperNova خیلی خوب کار خود را انجام داده اند و این گوشی را در رده ی اول گران قیمت ترین گوشی های جهان قرار داده اند.

سازندگان SuperNova خیلی خوب کار خود را انجام داده اند و این گوشی را در رده ی اول گران قیمت ترین گوشی های جهان قرار داده اند.

این گوشی ها مانند مدل هایی که در بالا ذکر شد دارای صدها الماس نیستند اما به جای آن دارای یک ویژگی اصلی هستند. یک پوشش طلای ۱۸ عیاری روی کل این گوشی قرار گرفته است اما چیزی که بیشتر جلب توجه می کند، الماس بزرگی است که در پشت آن قرار گرفته است. یک الماس صورتی در آن تعبیه شده که به خودی خود دلیلی برای این قیمت فوق العاده گران آن می باشند. نسخه ی ارزانتری از این گوشی هم وجود دارد که شامل پوششی از پلاتین با یک الماس آبی در پشت این گوشی می باشد اما باز هم قیمت آن ۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار می باشد. شاید بهتر باشد قیمت این گوشی به تومان گفته نشود زیرا به شدت برای بیماران قلبی خطرناک است! قیمت این گوشیِ 95 میلیون و 500 هزار دلاری به تومان، 334 میلیارد و 250 میلیون تومان می باشد!! درست شنیدید، 334 میلیارد و 250 میلیون تومان!

.

.

منبع: myfirstclasslife


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    مطالب عالی و جذاب بودن ولی بالایه مطلب تیتر میزاشتید که ممکن است برای بعضی ها منجر به سکته قلبی شود خوب بود ????من که داشتم سکته مغزی میکردم 🙂

    پاسخ

    خسته نباشید مرسی به خاطر این مطالب زیبا

    پاسخ