;
coinex

گوشی گلکسی J1 مینی سامسونگ با مشخصات رده پایین لو رفت

گوشی گلکسی J1 مینی. گوشی گلکسی J1 مینی سامسونگ با مشخصات رده پایین به صورت آنلاین لو رفت
همانطور که اخیرا سه سایت مختلف نشان دادند،سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند رده پایین به نام گلکسی جی1 مینی (Galaxy J1 Mini) می باشد. این گوشی از نقطه نظر مشخصات سخت افزاری به مدل گلکسی جی1 اورجینال که در ماه فوریه منتشر شد، شبیه است.
نتایج بنچمارک لو رفته از یک گوشی هوشمند با شماره مدل SM-J105F اخیرا در پایگاه داده ی GFXBench مورد توجه واقع شد. از آنجایی که مدل اورجینال گلکسی جی1 با شماره مدل SM-J100F آمد، و بنابراین انتظار می رود که این دستگاه جدید به آن مرتبط باشد.
مشخصاتی که توسط GFXBench ذکر شده شامل یک صفحه نمایش 4.3 اینچی با رزولوشن 480 در 800 پیکسلی، سیستم روی تراشه ی Spreadtrum SC8830 با پردازنده ی 4 هسته ای و با سرعت کلاک 1.5 گیگاهرتز، رم 1 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی یکپارچه شده ی 8 گیگابایتی می باشد. به بخش تصویربرداری آن می رسیم؛ این گوشی با یک دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و یک دوربین VGA در جلو همراه می شود.

این گوشی اندروید لالی پاپ 5.1.1 را اجرا می کند. خب! با توجه به این مشخصات مشاهده می کنید که اکثر آنها به مشخصاتی که برای گوشی اورجینال گلکسی جی1 می شناسیم، نزدیک هستند. Zauba که یک ردیاب آنلاین واردات/صادرات می باشد، ذکر می کند که همین گوشی هوشمند سامسونگ به منظور اهداف تستی به هند وارد می شود. این ردیاب وارداتی در زمینه ی اندازه ی صفحه نمایش با نتایجی که از GFXBench می آید در تضاد است چرا که بنا به گفته ی این منبع اندازه ی آن به جای 4.3 اینچ، 4 اینچی است. با توجه به اینکه بنچمارک GFXBench به این شناخته شده است که اندازه ی صفحه نمایش را به اشتباه گزارش می دهد، ما ترحیح می دهیم در این زمینه به نتایج Zauba استناد کنیم.
نکته ی آخر و البته مهمتر اینکه کد موجود در وب سایت Spreadtrum تایید می کند که این SM-J105 یک دستگاه واقعی است و نشان می دهد که این گوشی سامسونگ گلکسی جی1 مینی نامگذاری می شود. با توجه به مشخصات رده پایین این گوشی انتظار می رود که قیمت آنلاک آن حوالی 100 دلار باشد. انتظار می رود که همانند مدل اورجینال گلکسی جی1 مینی، این گوشی هم با هدف بازارهای در حال توسعه که تقاضای گوشی های هوشمند قیمت پایین زیاد است، تولید شده باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر