;
coinex

کورتانا در مرحله ی تست برای بتای آی او اس می باشد

کورتانا. کورتانا در مرحله ی تست برای بتای آی او اس می باشد

مایکروسافت در حال حاضر یک نسخه ی مجازی از دستیار شخصی کورتانا که با صوت فعال می شود، برای کاربران اندرویدی فراهم کرده است. اوایل این ماه شنیدیم که مایکروسافت به دنبال این است که ویندوز اینسایدر، کورتانا را برای آی او اس تست کند. از آنجایی که تسترها یک ایمیل هشداردهنده دریافت کرده اند که کورتانا به منظور دانلود کردن در دسترس می باشد، هم اکنون این تست در حال انجام است.

این نسخه ی آزمایشی بتای کورتانا برای آی او اس قابلیت هایی از جمله پاسخ به سوالات صوتی، هشدار، یادآوری، بسته ردیابی امتیازها و قیمت سهام و … ارائه می دهد. هم اکنون کورتانا مانند سیری (Siri) هویت و موجودیت بیشتری نسبت به گوگل ناو (Google Now) از خود نشان می دهد، به عنوان مثال جوک می گوید، آهنگ می خواند و …

همچنین گفته می شود که این نسخه ی بتا با استفاده از TestFlight اپل منتشر شده و به ۲۰۰۰ تستر در یک زمان محدود می شود. بررسی قبلی نشان می دهد که این غول نرم افزار به دنبال استفاده از کورتانا به عنوان یک روش برای اتصال به کاربران آیفون با کامپیوتر های شخصی طراحی شده با ویندوز می باشد.

مایکروسافت پیشنهاد می دهد که تسترها با استفاده از کورتانا بر روی کامپیوتر شخصی آنها یک یاداوری تنظیم کنند و بینید چگونه بر روی آیفون هایشان کار می کند. پیشنهاد دیگری که توسط مایکروسافت داده شده، استفاده از کورتانا برای سازماندهی جلسات می باشد، به این صورت که به کاربران کمک می کند که جلسات را به موقع برگزار نمایند و تسترها نیز تشویق می شوند که با کورتانا به عنوان یک دستیار شخصی انسانی صحبت کنند.

هنوز مشخص نیست که تست این برنامه چقدر طول می کشد اما قطعا دسترسی کورتانا برای کاربران آی او اسی بیشتر به درازا خواهد انجامید.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر