;
coinex

پردازنده ی اگزینوس ۸۸۹۰ سامسونگ در بنچمارک انتوتو امتیاز فوق العاده ای کسب کرد

پردازنده ی اگزینوس ۸۸۹۰. تراشه ی پر قدرت بعدی سامسونگ اگزینوس ۸۸۹۰ (Exynos 8890) در سایت بنچمارک انتوتو (AnTuTu) رکورد جدیدی ثبت کرد.

اگزینوس ۸۸۹۰ (Exynos 8890)، تراشه ی پر قدرت بعدی سامسونگ  در سایت بنچمارک انتوتو (AnTuTu) رکورد جدیدی ثبت کرد. این تراشه امتیاز ۱۰۳۶۹۲ را که به راحتی بالای امتیاز ۷۹۰۰۰ ای که اخیرا توسط Kirin 950 (تراشه ی رده بالای جدید هواوی که بر روی هواوی میت ۸ اجرا می شود) به دست آمده بود، ثبت شد. ما انتظار داریم که در گلکسی S7 و دیگر گوشی های رده بالای گلکسی که در سال آینده توسط این سازنده تولید می شوند، شاهد تراشه ی اگزینوس ۹۹۸۰ باشیم. این تست بر روی تراشه ی به کار رفته در SM-G9300 (که معتقدند به سامسونگ گلکسی اس۷ تعلق دارد) صورت گرفته است.

در ماه سپتامبر، این تراشه ی اگزینوس ۸۸۹۰ رکورد جدید را در گیکبنچ ثبت کرد. این چیپ ست در تست چند هسته ای امتیاز بالای ۶۹۰۸ و در تست تک هسته ای امتیاز ۲۲۹۴ را بدست آورد. این تراشه با بهره گیری از تکنولوژی FinFet چهارده نانومتری و توسط سامسونگ تولید می شود. بنا به گزارش های اخیر، سامسونگ از پردازنده ی اسنپدراگون ۸۲۰ برای انواع گلکسی اس۷ در چین و ایالات متحده بهره می برد. بقیه هم نسخه ای که از اگزینوس ۸۸۹۰ استفاده کرده را دریافت می کنند.

ما احتمالا شاهد گوشی گلکسی اس۷ با یک مدل صفحه نمایش مسطح ۵.۲ اینچی، و یک واحد مجهز به صفحه نمایش ۵.۷ اینچی منحنی باشیم. به رغم صحبت هایی که چند وقت پیش شده بود، انتظار می رود که این پرچمدار جدید در ۲۱ فوریه معرفی شود و این روز قبل از نمایشگاه MWC در بارسلونا می باشد. هر دو گوشی گلکسی اس۵ و گلکسی اس۶ یک روز قبل از نمایشگاه MWC در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ رونمایی شدند. علاوه بر این رویداد Samsung Unpacked 2016 هم در ۲۱ فوریه برگزار می شود و انتظار می رود که رونمایی از این پرچمدار گلکسی در یکی از رویدادهای ذکر شده صورت گیرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر