;
coinex

خودنمایی گوشی های Vivo Y51 و Vivo Y51L در آژانس رگولاتوری چینی، TENAA

Vivo Y51 و Vivo Y51L. خودنمایی گوشی های Vivo Y51 و Vivo Y51L در آژانس رگولاتوری چینی، TENAA

ویوو فردا از دو مدل جدید خود رونمایی می کند. این سازنده برای معرفی ویوو ایکس۶ (Vivo X6) و ویوو ایکس۶ پلاس (Vivo X6 Plus) برنامه ریزی می کند. هر دو مدل با پردازنده ی مدیاتک هلیو ایکس۲۰ (MediaTek Helio X20) که دارای یک پردازنده ی مرکزی ۱۰ هسته ای می باشد، مجهز می شوند. همچنین انتظار می رود که در روز دوشنبه مدل های Vivo Y51A و Vivo Y37A رسمی شوند. همه ی این چهار مدل از جمله دو مدل X6 توسط تنا تایید شده اند.

همین امروز صبح تنا از Vivo Y51 و Vivo Y51L رونمایی کرد. این دو مدل عینا مشابه یکدیگر می باشند حتی دارای مشخصات یکسانی هستند اما تنها یک تفاوت عمده ای که دارند در ساخت اندرویدی است که اجرا می کنند. Vivo Y51، اندروید ۵ را اجرا می کند در حالیکه Vivo Y51L اندروید ۵.۰.۲ را به نمایش می گذارد. بقیه ی مشخصات آنها شامل یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسلی کواد اچ دی  است و به یک پردازنده ی مرکزی ۴ هسته ای با سرعت کلاک ۱.۲ گیگاهرتز مجهز می شوند. یک رم ۲ گیگابایتی به همراه یک حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی در این گوشی کار شده است. اسلات کارت میکرو اس دی به ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت هم برای عزیزانی که به حافظه ی بیشتری نیاز دارند بر روی بورد این گوشی می باشد.

هر دو دستگاه دارای یک دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی  می باشند. دستگاه های مذکور از اتصالات 4G LTE، 3G، بلوتوث، جی پی اس و یو اس بی پشتیبانی می کنند. ضخامت هر دوی آنها ۷.۵۲ میلی متر و وزنشان ۱۵۷ گرم می باشد. این گوشی ها تنها در رنگ سفید عرضه می شوند.

همچنین همانطور که ذکر شد، Vivo Y51A قبلا توسط تنا تایید شده بود. این مدل همین مشخصات ذکر شده در بالا را به نمایش می کشد و تنها تفاوت آن در این است که د ر این گوشی رم ۱ گیگابایتی ارائه می شود.

احتمالا فردا همه ی این انواع مختلف توسط ویوو به تفصیل توضیح داده می شوند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر