;
coinex

نام و اندازه صفحه نمایش گوشی های سری زد 6 اکسپریا سونی

نام و اندازه ی صفحه نمایش نسل بعدی سری Z گوشی اکسپریا سونی امروز در صفحه رسمی AnTuTu در Webio (شبکه اجتماعی چینی ها) قرار گرفت.

نام و اندازه ی صفحه نمایش نسل بعدی سری Z گوشی اکسپریا سونی امروز در صفحه رسمی AnTuTu  در Webio (شبکه اجتماعی چینی ها) قرار گرفت. مطابق این پست سری اکسپریا زد 6 شامل پنج گوشی هوشمند جدید خواهد بود. این گوشی ها شامل اکسپریازد 6 با صفحه نمایش 5.2 اینچی، اکسپریا زد 6 مینی صفحه نمایش 4 اینچی، اکسپریاکامپکت با صفحه نمایش 4.6 اینچی، اکسپریا زد 6 پلاس با صفحه نمایش 5.8 اینچی و اکسپریا زد 6 اولترا با صفحه نمایش 6.4 اینچی می باشد.

AnTuTu در همین صفحه اعلام کرد که 4 تا از این 5 گوشی جدید به تراشه ی اسنپدراگون 820 مجهز خواهند بود. در این بین تنها گوشی ایکسپریا زد 6 مینی به اسنپدراگون 620 تجهییز خواهد شد. همان طور که می دانید تراشه ی اسنپدراگون 820 دارای پردازنده ی 4 هسته ای بوده که دارای هسته های Kyro می باشد و همچنین از پردازنده ی گرافیکی آدرنو 530 استفاده می کند. تراشه ی اسنپدراگون 620 نیز دارای پردازنده ی 8 هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 530 می باشد.

سونی دعوت نامه ای را برای برگزاری کنفرانس مطبوعاتی که قرار است در لاس وگاس و در 5 ژانویه برگزار شود منتشر کرد. به نظر قدری زود به نظر می رسد که سونی قصد دارد تا ترکیب جایگزین سری زد 5 را معرفی کند. باید صبر کرد و دید که سونی چه بهبود ها وتکنولوژی های جدیدی را در گوشی های هوشمند جدید خود به کار خواهد برد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر