;
coinex

بنا به گزارش ها HP روی تبلت های رده بالا با قیمت آی پد اپل تمرکز کرده است

آیا تا به حال تبلت قیمت پایین HP Slate 7 را که تولید سال 2013 است دیده اید، HP در حال راه اندازی یک حجم بالا از کسب و کار تبلت های کم حاشیه ی اندرویدی خود است

آیا تا به حال تبلت قیمت پایین HP Slate 7 را که تولید سال 2013 است دیده اید، HP در حال راه اندازی یک حجم بالا از کسب و کار تبلت های کم حاشیه ی اندرویدی خود است. پیش از این امید داشت که با قیمت پایین، منجر به فروش سنگین و سود تولید شود، امل این تولید کننده ظاهرا تصمیم دارد تاکتیک های خود را تغییر دهد. با این حال HP در طول دوشنبه سایبری در تلاش برای کاستن موجودی خود، از قیمت محصولات کاست. که شامل G2 HP7، جانشین Slate 7 می باشد که با اندروید قدیمی دو سال پیش (4.4) طراحی شده است.
به تازگی این شرکت خود را به دو شرکت، مجزا کرده است، یکی برای مصرف کنندگان و دیگری برای شرکت ها. او از این فرصت برای ساخت تبلت ها برای حرک بازار این کسب و کار استفاده کرده است. دیوید کولین، مدیر سیستم های شخصی HP می گوید تبلت های HP برای زمینه خدمات، آموزش و پرورش، خرده فروشی و مراقبت های بهداشتی ساخته شده اند. گروه کولین دارای حاشیه 3 درصدی می باشد و امیدوار است که با ارائه دستگاه های گران تر برای بازار سرمایه گذاری ساخت آن را رونق بخشد.
دیوید کولین بیان کرد:”ما در حال تمرکز روی سودآوری در کنار رشد می باشیم و دنبال تولید تبلت های رده پایین نیستیم، تمرکز ما بر روی تحرک کسب و کار برای ارائه تبلت برای زمینه خدمات، آموزش و پرورش، خرده فروشی و مراقبت های بهداشتی می باشد ”
بر اساس آمار و ارقام منتشر شده توسط Canalys در مجموعه رایانه های شخصی و تبلت ها، HP پس از لنوو و اپل سومین تولید کننده در جهان می باشد که از دل و سامسونگ پیشی گرفته است.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر