;
coinex

Gamevice؛ کنترلر بازی مجهز به لایتنینگ ساخته شده برای سری های آیفون ۶ و ۶اس

Gamevice.  فروشگاه های آنلاین و فیزیکی اپل در حال حاضر یک گیم پد مجهز به لایتنینگ ارائه می دهند. این گیم پد، Gamevice نامیده شده و به قیمت ۹۹.۹۵ دلار است

زمانی بود که اکثر کنترل کننده های بازی آیفون از طریق بلوتوث متصل می شدند، اما هم اکنون فروشگاه های آنلاین و فیزیکی اپل یک گیم پد مجهز به لایتنینگ ارائه می دهند. این گیم پد که گیم وایس (Gamevice) نامیده شده و به قیمت ۹۹.۹۵ دلار است با گوشی ۴.۷ اینچی آیفون ۶ و ۶اس و همچنین گوشی ۵.۵ اینچی آیفون ۶ پلاس و ۶اس پلاس سازگار می باشند.

تا آنجایی که به طراحی دکمه ی آن مربوط می شود، این گیم وایس همانند هر کنترلر به روز و مدرن دیگر می باشد: بدین ترتیب یک جوی استیک در هر دو طرف، یک D-Pad در طرف چپ، ۴ دکمه در سمت راست و همچنین دکمه های شروع و بامپر در هر دو طرف قرار می گیرد. این طراحی برای تنظیمات بازی های مدرن، استاندارد می باشد و همچنین طوری است که استفاده ی آن برای همه ی بازی های آی او اسی با پشتیبانی از کنترلر بومی مناسب می باشد.

از دیگر قابلیت های گیم وایس می توان به طراحی تاشوی آن اشاره کرد که استفاده از آن را منحصر بفرد می نماید و دیگر قابلیت های آن شامل یک باتری ۴۰۰ میلی آمپر ساعتی، ۴ شاخص باتری LED، یک پورت میکرو یو اس بی برای شارژ کردن آن و یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری می باشد.

هم مشخصات و هم طراحی این کنترلر نسبتا چشمگیر است، اما با قیمت ۹۹.۹۵ دلار، یکی از گرانترین کنترلر های آیفون می باشد که اخیرا دربازار دسترس قرار گرفته است. همچنین این تولید کننده یک کنترلر مشابه برای آیپد مینی (iPad mini) هم ارائه می دهد در حالی که ارائه ی کنترلر برای مدل آیپد ایر (iPad Air) برای ماه های آتی برنامه ریزی می شود.

یک جوی استیک در هر دو طرف، یک D-Pad در طرف چپ، ۴ دکمه در سمت راست و همچنین دکمه های شروع و بامپر در هر دو طرف دارد.

از دیگر قابلیت های گیم وایس  می توان به طراحی تاشوی آن اشاره کرد که استفاده از آن را منحصر بفرد می کند

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر