;
coinex

برنامه ی S Console Gamepad گلکسی ویوی شما را به یک کنترلر بازی تبدیل می کند

برنامه ی S Console Gamepad. به تازگی سامسونگ برای کمک به آن دسته از کسانی که می خواهند با گلکسی ویو قادر به بازی کردن باشند، یک برنامه ی S Console Gamepad منتشر کرده است.

سامسونگ درباره ی گلکسی ویو (Galaxy View) اینگونه می گوید که این دستگاه  یک روش کاملا جدید از تحلیل ویدئو و یا سرگرمی را فراهم می کند و آن را به عنوان بزرگترین دستگاه موبایل اندرویدی در بازار ارائه می دهد – این موضوع را نمی توان انکار کرد چرا که صفحه نمایش ۱۸.۴ اینچی آن گواه بر این موضوع می باشد.

به تازگی سامسونگ برای کمک به آن دسته از کسانی که می خواهند با گلکسی ویو قادر به بازی کردن باشند، یک برنامه ی S Console Gamepad منتشر کرده است. این اپلیکیشن با یک سری از گوشی های منتخب سامسونگ کار می کند که از جمله ی آنها می توان به گلکسی اس۴ (Galaxy S4)، گلکسی اس۵ (Galaxy S5)، سری های گلکسی اس۶ (Galaxy S6)، نوت ۳ (Note 3)، نوت ۴ (Note 4) و نوت ۵ (Note 5) اشاره کرد و به این ترتیب صفحه نمایش آنها را به یک گیم پد مجازی تبدیل می کند.

این برنامه ی جدید را می توانید از گوگل پلی دانلود کنید. بنا به گفته ی سامسونگ این برنامه به شما این امکان را می دهد که با بیش از ۱۰۰ بازی شناخته شده ای که برای گیم پد بهینه سازی شده، بازی کنید اما عنوان این بازی ها هنوز مشخص نشده است. به منظور استفاده از این اپلیکیشن اس کنسول گیم پد (S Console Gamepad) با یک گلکسی ویو باید این دستگاه غول پیکر را با یکی از این گوشی های گلکسی ذکر شده جفت کنید و این کار را می توانید از طریق بلوتوث انجام دهید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر