coinex
راهنمای خرید تکراتو

مارک زوکربرگ می گوید که فیس بوک برای محافظت از حقوق مسلمانان مبارزه می کند

مارک زوکربرگ می گوید که فیس بوک برای محافظت از حقوق مسلمانان مبارزه می کند

مارک زوکربرگ پستی در وبلاگ منتشر و در آن خطاب به مردم بیان کرد که تحت تاثیر بدبینی، تعصب و نفرت افرادی مانند دونالد ترامپ، که به تازگی سفر مسلمانان را به ایالات متحده ممنوع اعلام کرده، قرار نگیرند.
این پست وبلاگ تمایل زوکربرگ برای اینکه فیس بوک فضایی برای همه ی افراد با هر عقیده می باشد، را برجسته می کند، او این ایده را با یک حرکت جسورانه در پیش گرفته است، چرا که امکان دارد با موضع گیری برخی از کاربران که در چنین مسائلی با ترامپ هم عقیده می باشند، مواجه شود.
زوکربرگ در پست خود بیان کرد: “به عنوان یک یهودی، پدر و مادرم به من آموخته اند که ما باید در مقابل حملات به تمام جوامع، بایستیم. حتی اگر آن حمله بر علیه شما نباشد. در حملاتی که به آزادی می شود، هر کسی صدمه خواهد دید. اگر شما مسلمان هستید، به عنوان مدیر فیس بوک من می خواهم بدانید که همیشه در فیسبوک جای خواهید داشت، و ما برای حفاظت از حقوق شما و ایجاد یک محیط امن و آرام برای شما مبارزه خواهیم کرد.”
چندی پیش خود زوکربرگ از سوی افراد دیگر در موضوع بدبینی قرار گرفته بود، در واقع زمانی که متعهد به کمک مالی 45 میلیاردی از ثروت خود در جهت کمک به بشریت شد. بسیاری می گفتند که زوکربرگ به سادگی در تلاش بوده تا با این کار از پرداخت مالیات بگریزد، با این حال، مدیر عامل شرکت فیس بوک برای حل این نگرانی ها توضیح داد که نهاد چان زوکربرگ قصد دارد این پول را برای پیشرفت انسان استفاده کند، و با توجه به اینکه به عنوان یک موسسه مسئولیت محدود ثبت می شود، در این حالت مشمول مالیات نیز خواهد شد.
فیس بوک به خودی خود مدت ها در حال تلاش است که افراد را به هم متصل کند، در واقع ایده ی اصلی آن در ابتدای امر بر این بود که فضایی ایجاد کند که افراد از هر قشر و هر عقیده ای به تعامل و آشنایی باهم بپردازند، که حتی این یکی از ارزش های اصلی این شبکه اجتماعی محسوب می شود. البته این شرکت به قوانین سانسور در برخی کشورها در شرق میانه، انتقاد دارد، با این حال زوکربرگ بر این ایده است که برای برقراری ارتباط با یکدیگر به صورت آزاد، به مردم کمک کند و آزادی را نیز ترویج دهند، حتی اگر آزادی بیان در برخی از کشورها محدود باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر