;
coinex

والمارت برنامه ی پرداخت موبایلی والمارت پی را برای خریدارانش راه اندازی کرده است

والمارت پی. والمارت برنامه ی پرداخت موبایلی والمارت پی را برای خریدارانش راه اندازی کرده است

این روزها پرداخت با تلفن همراه رنگ دیگری به فرایند خرید در زندگی ما داده است. تقریبا همه ی شما با برنامه های اندروید پی و اپل پی آشنایی دارید. هم اکنون والمارت هم به این لیست اضافه شده است و ترجیح می دهد که از سرویس پرداخت تلفن همراه خود این فروشگاه برای خریدهایتان استفاده کنید. این فروشگاه، والمارت پی (Walmart Pay) را راه اندازی کرده است که یک سیستم پرداخت می باشد که با استفاده از برنامه ی خود کدهای QR را برای خرید کردن اسکن می کند. همانطور که برای استفاده از سیستم های پرداختی مانند گوگل والت (Google Wallet) یا اندروید پی (Android Pay) و پس از آن اپل پی (Apple Pay) به NFC نیاز دارید و همینطور برای استفاده از سامسونگ پی که به منظور استفاده از آن باید دستگاه سامسونگ با سیستم انتقال امن مغناطیسی کار کند؛ هم اکنون والمارت هم به منظور انجام این کار به برنامه ی والمارت نیاز دارد.

البته شاید به کار بردن لفظ یک برنامه برای آن زیاد درست نباشد چراکه مانند بقیه ی سیستم های پرداختی کار نمی کند. به طور مثال شما نمی توانید از این والمارت پی در Starbucks استفاده کنید و به نوعی این سیستم تنها در فروشگاه های والمارت کار می کند و این تنها یک کد خوان QR می باشد.

این سرویس به طور عمده برای کسانی هدف گذاری شده که از والمارت خرید می کنند و از این برنامه برای انجام کارهایی مانند پر کردن نسخه، مقایسه ی قیمت های خرید در مناطق و همچنین بررسی موجودی در فروشگاه استفاده می کنند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: digitaltrends


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر