;
coinex

بروزرسانی مایکروسافت بند ۲ قابلیت های جدیدی ارائه می دهد

بروزرسانی مایکروسافت بند ۲ قابلیت های جدیدی ارائه می دهد

بروزرسانی جدیدی از مایکروسافت بند ۲ (Microsoft Band 2) ارسال شده است که قابلیت های جدیدی را به این پوشیدنی اضافه می کند که از جمله ی آنها می توان به کنترل موزیک اشاره کرد و به کاربران این امکان را می دهد که موزیک را پخش، متوقف و یا رد کنند و می توانند صدا را کم و زیاد کنند. عنوان موزیک ها هم بر روی صفحه ظاهر می شوند. این مایکروسافت بند ۲ از طریق بلوتوث به هر برنامه ی موزیکی متصل می شود.

این بروزرسانی یادآورهای فعالیت را هم اضافه می کند که به کاربران نشان می دهد که هر چند وقت چقدر پیشرفت داشته اند. شما می توانید این قابلیت را برای زمانی که می خوابید و یا رانندگی می کنید، برای “stand down” تنظیم کنید و هنگامی که کاربر مایکروسافت بند ۲ از خواب بیدار می شوید و فعالیت می کنید، این ردیاب، مدت زمان ورزش و تمرین را دنبال می کند، ضربان قلب کاربر و  مقدار کالری مصرف شده را پیگیری می کند.

این بروزرسانی توسط مایکروسافت ارسال می شود. هنگامی که به دست شما برسد، شما گزینه ی “What’s New” را که بر روی این بند ظاهر می شود، مشاهده خواهید کرد که می توانید برای مشاهده ی قابلیت های جدید ارائه شده توسط این بروزرسانی بر روی آن تپ کنید.

این مایکرویسافت بند ۲ در فروشگاه های فیزیکی مایکروسافت و فروشگاه آنلاین مایکروسافت در دسترس قرار می گیرد. قیمت این بند ۲۴۹.۹۹ دلار می باشد و صفحه نمایشی آمولد با رزولوشن ۳۰۰ در ۱۲۸ پیکسلی به نمایش می گذارد. باتری به کار رفته در این پوشیدنی تا ۴۸ ساعت دوام می آورد. این دستگاه از طریق بلوتوث ۴ ال ای (LE) با اندروید (۴.۴ یا بالاتر)، ویندوز فون (۸.۱ یا بالاتر) و آی او اس (اپل آیفون ۴اس و بالاتر، آی او اس ۸.۱.۲ و بالاتر) سازگار می باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر