;
coinex

هشدار به علی بابا برای توقف فروش محصولات تقلبی

هشدار به علی بابا برای توقف فروش محصولات تقلبی

بار دیگر به شرکت تجارت الکترونیکی علی بابا برای فروش کالای تقلبی هشدار داده شد. مقامات تجاری در ایالات متحده یک هشدار به گروه صادر کننده ی چینی علی بابا داده اند، این هشدار ناشی از ادامه ی شکایت صاحبان نام های تجاری در مورد تکثیر کالاهای تقلبی در این وب سایت بزرگ فروش آنلاین بوده است.
در گزارشی از نماینده تجاری ایالات متحده تحت عنوان دزدی بازارهای جهانی، بیان شده است که علی بابا باید در تلاش باشد تا از همکاری با شرکت هایی که محصولات جعلی به فروش می رسانند در پلت فرم خود جلوگیری کند، شرکت هایی مانند Taobao که شرکت گسترده ای در بازار آنلاین محسوب می شود در این دسته قرار دارد.
“صاحبان نام های تجاری به گزارشات خود در مورد فروش کالای تقلبی در پلت فرم علی بابا، ادامه دادند. به خصوص در Taobao، مقادیر زیادی کالاهای تقلبی به فروش می رسد.
در این گزارش همچنین اشاره شده است که صاحبان نام تجاری حتی پس از اینکه این غول تجارت الکترونیک چینی به ابتکاراتی برای از بین بردن محصولات تقلبی در پلت فرم خود، دست زد، همچنان به صدور شکایت خود ادامه دادند. علاوه بر این ها، به گفته صاحبان نام های تجاری، برنامه اجرایی علی بابا خیلی کند عمل می کند و استفاده از آن سخت است، همچنین در شفافیت ندارد.
نماینده بازرگانی ایالات متحده گفت که علی بابا نباید بازارهای بدنام محصولات تقلبی را به لیست خود اضافه نماید، این آژانس از این شرکت درخواست کرد تا همکاری خود را با سهامداران برای رسیدگی به شکایت فعلی، بهبود بخشد.

علی بابا پاسخ داده است که متعهد به مقابله با فروش کالای تقلبی می شود، و تمام اقدامات لازم را برای رفع این مشکل انجام می دهد.
با توجه به این گزارش منتشر شده از سوی نماینده تجاری ایالات متحده، دومین بار است که به علی بابا به دلیل فروش محصولات تقلبی در پلت فرم های آنلاین خود، هشدار داده شده است.
اگر علی بابا در لیست بازارهای بدنام فروش کالای تقلبی دیده شود، شهرت این شرکت در ایالات متحده می تواند با خسارت مواجه شود، زیرا سهام آن در حال حاضر در بورس اوراق بهادار نیویورک ذکر شده است. این شرکت تا کنون هم به دلیل برخی اقدامات این چنینی در رمینه خرده فروشی، در معرض خطر قرار دارد.
ناگفته نماند که علی بابا بزرگترین شرکت تجارت الکترونیکی در جهان است. اعلام شده که تا آخر این سال مالی 386 میلیون مشتری فعال در وب سایت های این شرکت وجود دارند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر