;
coinex

فروش آیفون 6S با 1 دلار

گوشی آیفون 6S اپل که در سپتامبر امسال معرفی شد، در حال حاضر با قراردادی جدید به قیمت 1 دلار در سایت بست بای (Best Buy) به فروش می رسد.

گوشی آیفون 6S اپل که در سپتامبر امسال معرفی شد، در حال حاضر با قراردادی جدید به قیمت 1 دلار در سایت بست بای (Best Buy) به فروش می رسد. این پیشنهاد تبلیغاتی برای جذب مشتریان بیشتر در طول تعطیلات کریسمس پیشنهاد شده است.

در بست بای، آیفون 6S با حافظه داخلی 16 گیگا بایت با برچسب قیمت 1 دلار عرضه می گردد. برای این موضوع، کاربران نیاز دارند که یک قرار داد دو ساله با اپراتور های ورایزون یا اسپرینت امضا کنند. قیمت معمول قرار داد آیفون 6 اس 199 دلار است و این بدین معنی است که این غول خرده فروشی برای گوشی هوشمند آیفون 6S تخفیف شگفت انگیز 198 دلاری ارائه کرده است.

آیفون 6S در چهار رنگ مختلف خاکستری، گلبهی، طلایی و نقره ای از طریق هر دو اپراتور ارائه می شود. این معامله از هر دو طریق آنلاین یا مغازه های خرده فروشی بست بای انجام می گیرد.

کاربران همچنین می توانند یک کارت هدیه به ارزش 200 دلار برای خرید آیفون 5 یا آیفون 6S دریافت کنند. این سایت برای نسخه های 64 و 128 گیگا بایتی آیفون 6S هیچ تخفیفی ارائه نداده است.

آیفون 6 اپل با 16 گیگا بایت حافظه داخلی نیز با قیمت قرار دادی 1 دلار موجود است. اسپرینت نسخه خاکستری رنگ این گوشی را به فروش می رساند در حالی که ورایزون علاوه بر نسخه خاکستری، رنگ نقره ای آن را نیز می فروشد. برطبق گزارش CNET سخنگوی بست بای اعلام کرد که این پیشنهاد ویژه تا روز یکشنبه (6 روز دیگر) ادامه خواهد داشت.

در سه ماهه سوم سال 2015 میلادی، اپل 48 میلیون گوشی آیفون فروخت و این بدان معنی است که این شرکت در مقایسه با سه ماهه مشابه در سال 2014 با رشد 22 درصدی در فروش آیفون مواجه شده است.

انتظار می رود که آیفون یکی از گوشی های پر فروش در فصل تعطیلات امسال باشد. در سه ماهه آخر سال 2014، این غول کوپرتینو 74.5 میلیون آیفون فروخت. با این حال بر اساس گزارش CNN تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل انتظار دارد که این شرکت در طول این فصل تعطیلات رکورد فروش سال گذشته را بشکند.

.

.

منبع: ibtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر