;
coinex

بهترین ساعت هوشمند سال ۲۰۱۵

بهترین ساعت هوشمند سال ۲۰۱۵

به اطراف خود نگاه کنید! همه چیز در محیط پیرامون شما چشم اندازی از زندگی کاملا تکنولوژیکی در آینده را نشان می دهد. از اتومبیل های خودران گرفته تا کامپیوترهای خیلی کوچکی که به دور دست خود می پیچیم. این کامپیوترهای کوچکی که ذکر شد نوعی از گجت ها هستند که تحت عنوان اسمارت واچ (ساعت هوشمند) شناخته شده اند.

لازم به ذکر است گجت های الکترونیکی با تکنولوژی رده بالا، کانسپت جدیدی نیستند. به طور مثال در سال ۲۰۰۱، شرکت IBM از یک ساعت مچی طراحی شده با لینوکس رخ نمایی کرد و در سال ۲۰۰۴، مایکروسافت مدلی عرضه کرد که بیت های بیشتری از داده ها، اخبار و نتایج ورزشی را نشان می داد. هم اکنون ساعت های هوشمند دارای قابلیت های فراوانی هستند که در طیف گسترده ای از قیمت عرضه می شوند.

اما به نظر شما بهترین اسمارت واچ سال ۲۰۱۵ کدام مدل بوده است؟ کدام ساعت هوشمند بیشتر شما را تحت تاثیر قرار داده است؟

این ها سوالاتی است که در این مقاله به آنها پاسخ می دهیم. سایت فون آرنا حرکت جالبی کرده است و در واقع با خبری تحت عنوان PhoneArena Awards بهترین محصولات موبایلی سال را بر اساس امتیازی که در بازبینی کسب کرده اند، معرفی کرده است. ما هم در اینجا این اخبار را در اختیار شما قرار می دهیم. بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۵، بهترین تبلت سال ۲۰۱۵ را معرفی کردیم و در اینجا می خواهیم بهترین ساعت هوشمند سال ۲۰۱۵ را معرفی کنیم.

شرکت هایی بزرگی مانند اپل، سامسونگ، ال جی، موتورلا، ایسوس و هواوی در این زمینه در رقابت هستند. با اینکه انتخاب یکی از مدل هایی که امسال عرضه شد، به عنوان بهترین مدل منتخب کار دشواری است ولی به لطف نظرات و آرایی که خود مردم درباره ی این ساعت های هوشمند داده اند باید بگوییم که عنوان بهترین ساعت هوشمند سال متعلق است به …

.

سامسونگ گیر اس۲ و گیر اس۲ کلاسیک (Samsung Gear S2  و Gear S2 Classic)

دلایل زیادی برای انتخاب این مدل ساعت هوشمند به عنوان بهترین ساعت هوشمند سال وجود دارد.

دلایل زیادی برای انتخاب این مدل به عنوان بهترین ساعت هوشمند سال وجود دارد. طراحی سخت افزاری و نرم افزاری عالی این پوشیدنی و قیمت نسبتا خوب آن، محکم ترین دلایل برای این انتخاب هستند. اما شاید مهم ترین دلیل برای انتخاب این ساعت این موضوع باشد که سامسونگ گیر اس۲ هم از سوی خانم ها و هم از سوی آقایان مورد پسند واقع شده و همچنین برای هر دو قشر دوستداران فناوری و افراد عادی مناسب است.

قیمت نسبتا گران این دو مدل را انکار نمی کنیم (حدود ۳۰۰ دلار یا بیشتر)، اما این را هم در نظر بگیرید که در ازای این قیمت (به لطف رابط کاربری و قاب چرخشی برای پیمایش و …) شما یک ساعت هوشمند عالی دریافت می کنید. از دیگر قابلیت های این ساعت می توان به ضد آب بودن آن، پیگیری فعالیت های روزانه با استفاده از چندین حسگر، ماندگاری بیش از یک روز با هر بار شارژ و … اشار کرد.

یکی از اشکالات عمده ی این ساعت هوشمند، این است که هنوز با گوشی های آیفون سازگار نیست.

.

اپل واچ (Apple Watch)

کاندید بعدی برای بهترین ساعت هوشمند سال، اپل واچ بوده است

کاندید بعدی برای بهترین ساعت هوشمند سال، اپل واچ بوده است و این برای افرادی که صاحب آیفون هستند، بهترین گزینه است چرا که مدل منتخبی که در بالا ذکر شد، با این گوشی ها سازگار نیست. مانند دیگر محصولات اپل، این محصول هم اصلا ارزان نیست به خصوص اگر بخواهید آن را با دست بند فانتزی سفارشی کنید و یا اینکه مدل ۴۲ میلی متری آن را تهیه کنید، گرانتر هم تمام می شود. اما این پوشیدنی اپل با تکنولوژی پیشرفته تری همراه می شود که از جمله ی آنها می توان به صفحه نمایش فورس تاچ، Taptic Engine – زمانی که نوتیفیکیشنی دریافت می کنید، می توانید بر روی آن تپ کنید- و مجموعه ای از سنسورهای بسیار دقیق که فعالیت های شما را دنبال می کنند، اشاره کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر