;
coinex

ال جی در نمایشگاه CES 2016 نسخه ی جدید وب او اس (webOS) را عرضه می کند

وب او اس (webOS). ال جی از نسخه ی جدید وب او اس برای اولین بار در نمایشگاه CES 2016 استفاده خواهد کرد.

ال جی از نسخه ی جدید وب او اس برای اولین بار در نمایشگاه CES 2016 استفاده خواهد کرد.

سیستم های عاملی مانند اندروید، ویندوز، ویندوز فون، او اس ایکس (OS X) و لینوکس برای بسیاری از شما ممکن است آشنا باشند، اما فراموش نکنید که زمانی هم اچ پی بر روی سیستم عامل محبوب وب او اس (webOS) کار می کرد و از این سیستم عامل در تبلت های خود بهره می برد. لازم به ذکر است که این سیستم عامل مدت کوتاهی توسط این شرکت استفاده شد ولی استفاده از وب او اس متوقف نشد و  همچنان ادامه یافته است و عمدتا توسط ال جی استفاده می شود.

همانطور که گفته شد، به نظر می رسد ال جی در حال کار بر روی آن است و برخی از قابلیت های آن را بهبود بخشیده است چرا که بنا به گزارش های اخیر، این شرکت قصد دارد در نمایشگاه CES 2016 از وب او اس رونمایی کند و با این سیستم عامل آغاز به کار نماید.

برای آن دسته از افرادی که با این سیستم عامل آشنا نیستند باید بگوییم که چند سالی هست که ال جی از این سیستم عامل برای طراحی تلویزیون های هوشمند خود استفاده می کند.

ال جی با استفاده از بروزرسانی این سیستم عامل به webOS 3، چندین قابلیت جدید از جمله Magic Zoom ،Magic Mobile Connection و ارتقای Magic Remote را به نمایش می گذارد.  بنا به گفته ی ال جی، قابلیت مجیک زوم به کاربراین این امکان را می دهد که اشیاء و حروف را بدون هیچ گونه خللی در کیفیت تصویر، بزرگ نمایند و کاربران با استفاده از مجیک موبایل کانکشن، می توانند به راحتی تلویزون اسمارت ال جی را از طریق برنامه ی ال جی تی وی پلاس (LG TV Plus) -که باید بر روی دستگاه موبایل به منظور دسترسی به برنامه های موبایل بر روی صفحه ی تلویزیون نصب شده باشد- به یک گوشی موبایل متصل کنند.

ال جی با قابلیت مجیک ریموت، کلیدهای بیشتری را به منظور افزایش عملکرد آن اضافه کرده است. ال جی جدا از این ویژگی ها، قابلیت های دیگری را هم در وب او اس ۳ معرفی می کند بنابراین اگر مایل هستید که جزئیات بیشتری را راجع به این سیستم عامل بدانید، تکرا را دنبال کنید تا در نمایشگاه CES اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر