;
coinex

محصول نهایی هدست آکیولس ریفت

محصول نهایی هدست آکیولس ریفت

شرکت آکیولس بالاخره اعلام کرد که تولید سخت افزاری هدست نهایی را آغاز کرده است. این شرکت واقعیت مجازی، قصد دارد در اوایل سال 2106 محصول نهایی  آکیولس ریفت خود را برای مصرف کنندگان وارد بازار کند، اما با توجه به یک پست وبلاگ، در حال حاضر آکیولس، تنها نسخه توسعه دهنده ی ریفت را اعلام کرده است. بنابراین اگر شما قصد توسعه بازی و یا تجربه واقعیت مجازی را ندارید، باید باز هم منتظر بمانید. تا کنون آکیولس ریفت توسط توسعه دهندگان زیادی مورد توجه قرار گرفته است اما این بار یک سخت افزار نهایی از آکیلوس ریفت توسط خود شرکت خواهیم داشت.
هرچند متاسفانه در حال حاضر محصول نهایی  آکیولس ریفت تنها برای توسعه دهندگان عرضه می شود، با این حال این خبر خوبی است، زیرا وقتی آکیولس یک سخت افزار با قابلیت های کامل تولید می کند این به این معناست که عرضه ی هدست واقعیت مجازی این شرکت برای مصرف کنندگان نیز نزدیک است.
این شرکت متعلق به فیس بوک، یک نسخه 1.0 از کیت توسعهٔ نرم‌افزار ریفت یا SDK ریفت (مجموعه توابع و کتابخانه‌های کامپایل شده‌ که تولیدکنندگان نرم‌افزار برای آسان کردن برنامه‌نویسی برای محیط خاصی فراهم می‌کنند و در اختیار برنامه‌نویسان کاربردی قرار می‌دهند) را برای دانلود، در دسترس توسعه دهندگان قرار می دهد.
آکیولس برای کسانی که در دنیای توسعه فعالیت می کنند، ابزاری برای نویسی ایجاد کرده است تا بتوانند به سخت افزار جدید دست یابند؛ البته برای دریافت آن یک روند تصویب وجود دارد و تنها توسعه دهندگان ساخت بازی های ریفت برای راه اندازی این ابزار، پذیرفته می شوند.

به تازگی اخبار هیجان انگیز هدست آکیولس ریفت، علاقه مندان به بازی را مشتاق تجربه واقعیت مجازی با این هدست کرده است که با وجود خبر اعلام نسخه نهایی توسعه دهنده ی آن، احتمالا در آینده ی نزدیک گیمر ها قادر به دستیابی به آکیولس ریفت خواهند بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر