;
coinex

به روز رسانی نرم افزار دیگر لازم نیست!

 به روز رسانی نرم افزار با پروژه جدید شرکت Adobe و MIT دیگر لازم نیست.
به روز رسانی نرم افزار با پروژه جدید شرکت Adobe و MIT دیگر لازم نیست.

همانطور که آشکار است به صورت بی وقفه، کشف اشکالات، معایب و گسترش محصول نرم افزاری،  از زمانی به زمان دیگر نیار به به روز رسانی نرم افزار را بوجود می آورد. ترجیحا به صورت منظم باید به روز رسانی نرم افزار انجام شود. به همین دلیل است که در زمان توسعه نرم افزار شرکت Adobe و MIT برای بهینه سازی کد خود در یک پروژه زمان زیادی صرف می کنند.
مشکل بزرگ در این میان، “پوسیدگی کد”، است که زمانی رخ می دهد که استاندارد ها تغییر کنند و افراد بین سخت افزارها و نرم افزارهای سیستم عامل جدید انتقال یابند. این جاست که مسائل مربوط به سازگاری بوجود می آید و سرعت همه چیز شروع به کم شدن می کند به این دلیل است که آنچه وجود دارد به اندازه کافی، برای حفظ کردن، کارآمد نیست. اما با داشتن کدی که خود را بهبود بخشد این امر امکان پذیر است. به نظر می رسد این چیزی است که تنها یک برنامه هوش مصنوعی محور در آینده می تواند آن را ارائه دهد.
ظاهرا، به عنوان پروژه یک مشترک بین Adobe و MIT، پروژه ای به نام هلیم، در حال حاضر اثبات قوی از این مفهوم را ارائه می دهد. با توجه به نرم افزار ابزار ویرایش تصویر فتوشاپ شرکت Adobe، پروژه هلیم دستورات را با فیلتر تصویر آنها مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و نتیجه نهایی را ارسال می کند. از آنجا که نرم افزار قادر به اجرای متغییرها با حذف دستورات خاص نیست، برای رسیدن به اثر بصری همان کار را انجام می دهد.
به این ترتیب فرمان نرم افزار قادر به بهینه سازی خود برای ارائه همان نتیجه اما با کدهای کارآمد تر خواهد بود. هنگامی که آن دستورات پس از تبدیل شدن بر روی سخت افزار پردازنده گرافیکی نیز اجرا می شوند، هلیم قادر به اجرای فیلتر تا 75 درصد سریع تر از قبل خواهد بود.
اگر چه محققان بپذیرند که با بهترین حالت سناریو برای ساخت بهینه سازی خودکار کار می کردند، این نشان می دهد که کد خاص مورد آزمایش می تواند، باعث اجرای سریع تر شود. با این شرایط تصور می شود که فتوشاپ می تواند بیشتر بهینه سازی شود. امید است که با این نوع پروژه ها نیاز به به روز رسانی نرم افزار از بین برود یا دست کم کمرنگ شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: digitaltrends


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر