;
coinex

یخچال فریزر مجهز به صفحه نمایش و دوربین سامسونگ

یخچال فریزر مجهز به دوربین و صفحه نمایش سامسونگ هم روانه ی بازار می شود.

یخچال فریزر مجهز به صفحه نمایش و دوربین سامسونگ هم روانه ی بازار می شود.

یکی از شرکت هایی که همیشه در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی CES خوش درخشیده، سامسونگ بوده است. به نظر می رسد که امسال هم شاهد یک تکنولوژی جدیدی از سامسونگ خواهیم بود. مدل جدیدی از یخچال فریزر این کمپانی به صفحه نمایشی ۲۱.۵ اینچی و 1080p و دوربین هایی مجهز شده است به نحوی که می توان بلادرنگ داخل یخچال را مشاهده کرد. ساخت این یخچال جدید به گونه ای است که حتی می توانید محتوای داخل آن را از راه دور و از طریق اپلیکیشنی بر روی گوشی هوشمند خود مشاهده نمایید. این قابلیت چه زمانی به شما کمک می کند؟ به طور مثال هنگامی که برای خرید بیرون از منزل هستید و دسترسی به داخل خانه را ندارید و نمی دانید یا فراموش می کنید که به چه چیزهایی نیاز دارید، اهمیت این قابلیت برای شما آشکار می شود. با این تکنولوژی جدید، به راحتی می توانید داخل یخچال را مشاهده کنید و هر آنچه که لازم دارید را بخرید.

این یخچال فریزر به شما این امکان را می دهد که بدانید چه زمانی باید مواد غذایی مورد نیاز را تهیه کنید. صفحه نمایشی که بر روی این یخچال تعبیه شده است، صفحات وب، دستورالعمل های غذایی و … را نمایش می دهد. شما می توانید مصرف مواد غذایی را در خانواده ی خود مدیریت کنید. یادداشت ها و پیام هایی را بر روی صفحه نمایش آن بگذارید. یک جفت اسپیکر هم بر روی در یخچال نصب شده که این امکان را می دهد مادامی که در آشپزخانه هستید، از رادیو و یا آهنگ های مورد علاقه ی خود نهایت لذت را ببرید.

سامسونگ از زمان راه اندازی و قیمت این یخچال چیزی نگفته است ولی بدون شک قبل از اینکه جای دیگری شاهد این یخچال باشیم، در کره عرضه شود.

این صفحه نمایشی که بر روی این یخچال تعبیه شده است، صفحات وب، دستورالعمل های غذایی و ... را نمایش می دهد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر