;
coinex

پانل جلوی گلکسی اس۷

پانل جلوی گلکسی اس۷ در تصاویری به بیرون درز کرد.

پانل جلوی گلکسی اس۷ در تصاویری به بیرون درز کرد.

دیروز تصاویری از پانل جلوی گلکسی اس۷ را به شما نشان دادیم. همانطور که دیروز اشاره کردیم، شک و شبهه های زیادی در رابطه با محل قرارگیری سنسورهای گلکسی اس۷ وجود دارد و در تصاویری که دیروز به دست ما رسید، مشاهده کردید که سنسورهای این گوشی در سمت راست تعبیه شده بودند اما با توجه به خبری که هم اکنون به دست ما رسیده اینگونه به نظر می رسد که این سنسورها در طرف دیگر ظاهر شوند. همچنین جای دکمه ی اصلی این گوشی هم که به شکل مستطیل است احتمالا از چیزی که در تصاویر قبلی دیدیم، بزرگتر باشد.

امروز سایت فون آرنا تصویری از پانل جلوی گلکسی اس۷ به نمایش گذاشته که در این تصویر پانل جلوی گلکسی اس۶ و گلکسی نوت۵ و گلکسی اس۷ را با یکدیگر مقایسه کرده است. تفاوت عمده ای که بین این تصویر و تصویر لو رفته ی قبلی وجود دارد.، این است که تصویر جدید دارای سنسورهایی در قسمت جلویی و سمت چپ گلکسی اس۷ نشان است. به نظر می رسد که صفحه نمایش این گوشی از گلکسی اس۶ بزرگتر باشد و گوشه های آن هم انحنای کمتری داشته باشد. احتمالا قاب این گوشی تا حدودی نازکتر باشد، اما دکمه ی اصلی به همان اندازه باقی می ماند.

با مقایسه ی پانل جلوی گلکسی اس۷ با گلکسی نوت ۵، مشاهده می کنید که پانل گلکسی اس۷ بسیار شبیه به پانل جلوی گلکسی نوت۵ است و تنها اندازه ی آن کوچکتر شده است.

انتظار می رود که گلکسی اس۷ در ۲۱ فوریه و در رویداد Samsung Unpacked 2016 معرفی شود. احتمالا این گوشی صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی به نمایش می گذارد. از مشخصات داخلی این دستگاه می توان به تراشه ی اسنپدراگون ۸۲۰ اشاره کرد که شامل پردازنده ی مرکزی ۴ هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ می شود. رم ۴ گیگابایتی هم با این دستگاه همراه می شود.

.

۱. مقایسه ی پانل جلوی گلکسی اس۷ با گلکسی اس۶

به نظر می رسد که صفحه نمایش این گوشی از گلکسی اس۶ بزرگتر باشد و گوشه های آن هم انحنای کمتری داشته باشد.

.

۲. مقایسه ی پانل جلوی گلکسی اس۷ با گلکسی نوت۵

با مقایسه ی پانل جلوی گلکسی اس۷ با گلکسی نوت ۵، مشاهده می کنید که پانل گلکسی اس۷ بسیار شبیه به پانل جلوی گلکسی نوت۵ است و تنها اندازه ی آن کوچکتر است

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر