coinex
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی A9 سامسونگ با قیمتی زیر 500 دلار

گلکسی A9 سامسونگ در چین به قیمتی زیر 500 دلار به فروش می رسد.

گلکسی A9 سامسونگ در چین به قیمتی زیر 500 دلار به فروش می رسد. این گوشی اواخر ماه گذشته معرفی شد. گلکسی A9 به عنوان رده بالاترین گوشی در بین گوشی های سری A محسوب می شود. سامسونگ مشخص کرد که در ابتدا این گوشی تنها در چین راه اندازی می شود و بعد از آن نیز شایعه شده بود که ممکن است به قیمت 3،199 یوان و یا حدود 490 دلار به فروش برسد. همانطور که انتظار داشتیم، سامسونگ در حال حاضر شروع به فروش این گوشی به قیمت زیر 500 دلار در چین کرده است که شاید این قیمت برای یک گوشی که اساساً رده میانی محسوب می شود، کمی بالا باشد.
گلکسی A9 در حال حاضر در چین به قیمت 3،199 یوان و یا حدود 490 دلار به فروش می رسد. آیا شما فکر می کنید که این قیمت برای یک گوشی میان رده مناسب است؟ مشخصات گلکسی A9 شامل وجود صفحه نمایش 6 اینچی سوپر آمولد تمام اچ دی با با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، یک پردازنده 64 بیتی هشت هسته ای اسنپ دراگون 652 با قدرت پردازش ۱.۸ گیگاهرتز، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است.
از دیگر مشخصات این گوشی می توان به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی، درگاه کارت حافظه میکرو اس دی، اندروید 5.1.1 لالی پاپ و یک باتری غیر قابل جابجایی 4،000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. گفتنی است که طراحی گلگسی A9 از شیشه و فلز است و به طراحی سامسونگ برای گوشی های گلکسی A5 و گلکسی A7 شباهت دارد. انتظار می رود سامسونگ امسال این گوشی را برای بازارهای دیگر نیز عرضه کند البته بدیهی است قیمت گذاری آن در بازارهای دیگر متفاوت باشد. با این حال، هنوز مشخص نیست که گلکسی A9 به جز چین در کدام بازارها عرضه خواهد شد.

گلکسی A9 سامسونگ گلکسی A9

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر