;
coinex

۵ تکنولوژی جالب نمایشگاه CES 2016

۵ تکنولوژی جالب نمایشگاه CES 2016 را به نقل از یکی از نویسندگان سایت خبری USA TODAYS که در نمایشگاه CES 2016 حضور یافته، معرفی می کنیم.

۵ تکنولوژی جالب نمایشگاه CES 2016 را به نقل از یکی از نویسندگان سایت خبری USA TODAYS که در نمایشگاه CES 2016 حضور یافته، معرفی می کنیم. با تکرا همراه باشید.

دوربین ۳۶۰ فلای (360fly): این دوربین به اندازه ی یک توپ کوچک است که داخل آن یک لنز و یک سنسور تصویری غنی 4K وجود دارد و در واقع نمایی کروی از جهان را بدون هیچ ویرایش پیچیده ای بعد از ضبط کردن، ضبط می کند.

به گفته ی این نویسنده، این دوربین جدید یکی از جالبترین چیزهایی بود که در روز اول نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی مشاهده کردم.

این دوربین با نمای ۳۶۰ درجه ای، نمایشی کامل از دنیای پیرامون را در اختیار می گذارد که می توان به صورت آنلاین و یا از طریق عینک VR آن را مشاهده نمود.

این دوربین با نمای ۳۶۰ درجه ای، نمایشی کامل از دنیای پیرامون را در اختیار می گذارد که می توان به صورت آنلاین و یا از طریق عینک VR آن را مشاهده نمود.

و اما چه چیز دیگری در این نمایشگاه جالب توجه بوده است؟

شاید شما راجع به پیراهن های هوشمند و جوراب هوشمند چیزهایی شنیده باشید. هم اکنون خود را برای دریافت کفش های هوشمند آماده کنید. Zhor-Tech شرکت تکنولوژی فرانسوی، یک جفت کفش ورزشی بزرگ به رنگ قرمز روشن برای این نمایشگاه به ارمغان آورده است. چه چیزی این کفش را هوشمند ساخته است؟ در واقع با پوشیدن این کفش  و به کمک یک برنامه می توانید درجه حرارت کفش خود را تنظیم و گام های خود را اندازه گیری کنید. این شرکت می گوید این کفش ها اطلاعات مذکور را نسبت به ردیاب های تناسب اندام، با دقت بیشتری به شما نشان می دهند. این کفش اواخر امسال و به قیمت ۴۵۰ دلار به فروش خواهد رسید.

Zhor-Tech شرکت تکنولوژی فرانسوی، یک جفت کفش ورزشی بزرگ به رنگ قرمز روشن برای این نمایشگاه به ارمغان آورده است.

در این نمایشگاه به هر طرفی که نگاه می کنیم، شاهد تعداد زیادی ازهواپیماهای بدون سرنشین (پهباد)، بزرگتر و پیچیده تر از همیشه هستیم.  انتظار می رود که در این نمایشگاه ۱۰۰ نمونه پهباد جدید معرفی شود.

حتی با اعمال قوانین جدید اداره ی هوانوردی فدرال (FAA) که تحت عنوان ثبت نام خوانده می شود، باز هم از علاقه ی افراد به این پهباد ها کم نکرده است چرا که استفاده از پهبادها راحت تر از همیشه شده است. به گفته ی Shan Philips مدیر عامل شرکت تولید کننده ی پهباد Yuneec “در روزهای اولیه ی تولید این پهبادها افرادی که قصد استفاده از آنها را داشتند می بایستی افرادی خبره می بودند، اما اکنون استفاده از پهباد ها بیش از پیش راحت شده و برای طیف گسترده ای از کاربران در دسترس است.”

در این نمایشگاه به هر طرفی که نگاه می کنیم، شاهد تعداد زیادی ازهواپیماهای بدون سرنشین (پهباد)، بزرگتر و پیچیده تر از همیشه هستیم.

Tristan Evarts که دو سال پیش از دبیرستان فارغ التحصیل شده است و هم اکنون در کالج مشغول تحصیل است، با هدف انجام کاری که از مختل کردن رانندگی جلوگیری کند به تکنولوژی جالبی دست یافت. او یک فرمان هوشمند ساخته که مادامی که کار احمقانه ای از یک راننده سر می زند –مانند تماس تلفنی و یا ارسال پیام و …- به راننده هشدار می دهد.

Evarts می گوید: “تکنولوژی می تواند بخشی از این مشکل و بخشی از راه حل این مشکل باشد. رویای من این است که این تکنولوژی را در هر خودروی امریکایی ببینم.”

او یک فرمان هوشمند ساخته که مادامی که کار احمقانه ای از یک راننده سر می زند –مانند تماس تلفنی و یا ارسال پیام و ...- به راننده هشدار می دهد.

نوبت به معرفی آخرین تکنولوژی جالب نمایشگاه CES 2016 می رسد! احتمالا این تکنولوژی برای افرادی که نگران ریزش موهای خود هستند جالب باشد. در حال حاضر یک دستگاه دیجیتالی به قیمت ۷۹۹ دلار برای مقابله با ریزش مو ساخته شده است. Hairmax روشی درمانی برای ریزش مو است و نحوه ی استفاده از آن به این صورت است که باید هرشب به مدت ۹۰ ثانیه بر روی پوست سر قرار داده شود. این شرکت از عملکرد این دستگاه مطمئن است و اگر این امر تحقق یابد، این تکنولوژی نظر همگان را به خود جلب می کند. نظر شما چیست؟

 احتمالا این تکنولوژی برای افرادی که نگران ریزش موهای خود هستند جالب باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: usatoday


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر