;
coinex

دوربین جیبی Movi در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد

دوربین جیبی Movi در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد.

دوربین جیبی Movi در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد.

روزانه بسیاری از مردم در سراسر جهان از گوشی های هوشمند خود برای پوشش رویدادهای زنده استفاده می کنند. در این راستا شرکت Livestream ایده ی بهتری به ارمغان آورده است. این شرکت از یک دوربین جدید در نمایشگاه CES رونمایی کرد که برای پوشش رویدادهای استریم زنده، عروسی ها، کنفرانس ها و رویدادهایی از این قبیل به کار می رود. این دوربین که تحت عنوان Movi شناخته شده است از ماه اوریل با قیمت ۱۹۹ دلار در دسترس قرار می گیرد. این دوربین که نیازی نیست در دست نگه داشته شود، در هر نقطه ای که بخواهید قرار می گیرد و با لنز 4K با زاویه ی فوق العاده گسترده ی ۱۵۰ درجه ای قادر به گرفتن تصاویری گسترده است و علاوه بر این می تواند از طریق کراپ کردن تصاویری بااندازه ی متوسط و همچنین نمایی نزدیک هم تولید کند.

کاربران می توانند از طریق برنامه ی گوشی هوشمند، زاویه ی گسترده ی این دوربین را به زاویه ای متوسط و یا بسته تر تغییر دهند. Livestream که نام این دوربین را Movi نهاده است توضیح می دهد که این دوربین جیبی که رویدادهای زنده را پوشش می دهد به شما این امکان را می دهد مادامی که در حال ضبط فیلم هستید، بتوانید آن را ویرایش هم کنید.

بنیانگذار Livestream می گوید: “اگر بخواهید با گوشی خود این رویدادها را پوشش دهید، علاوه بر محدود بودن مدت زمانی که می توانید گوشی را در دست خود نگه دارید، در عمر باتری هم محدودیت دارید. جدا از اینها اگر کسی به شما زنگ بزند، این پوشش زنده به کل قطع می شود.”

این دوربین دارای یک اسلات حافظه برای کارت های میکرو اس دی است بنابراین به صورت بلند مدت می توان از آنها استفاده نمود و بر روی آنها ذخیره کرد.

Livestream، سرویس های استریمینگ زنده را برای شرکت هایی همچون تسلا و دیزنی ارائه می دهد و می گوید حدود ۵۰ میلیون نفر هر ماه رویدادهای زنده ی آن را مشاهده می کنند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: usatoday


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر