;
coinex

گجت های لوازم خانگی سامسونگ در نمایشگاه CES 2016

گجت های لوازم خانگی سامسونگ در نمایشگاه CES 2016
گجت های لوازم خانگی سامسونگ ، روز سه شنبه در نمایشگاه CES 2016 خبرآفرین بودند.
اگر اسباب و لوازم بازی در این نمایشگاه نمایش جالبی نداشتند، در عوض سامسونگ قصد دارد در زندگی روزانه ی ما تغییر ایجاد کند. سامسونگ در حال تقویت محصولاتی است که هر روزه از آنها استفاده می کنیم؛ و در عین حال محصولات جدیدی را هم به نمایش گذاشت.
این غول تکنولوژی، تغییرات و بهبود های کوچکی را در لوازم کاربردی ایجاد کرده است که کارهای خانه را راحت تر می کند. برای مثال، بعد از روشن کردن ماشین لباسشویی می توان روند آن را متوقف کرده و آیتم دیگری به لباس های داخل آن اضافه کرد، یا اینکه از طریق دوربینی که روی یخچال ها تعبیه شده، می توان از طریق نصب اپلیکیشن مخصوص آن روی گوشی هوشمند، وسایل داخل آن را تحت کنترل داشت.

تیم بکستر، رئیس و مدیرعامل کمپانی سامسونگ الکترونیک امریکا، در کنفرانس رسانه ای خود در نمایشگاه CES 2016 اعلام کرد که قصد دارند که نقاط ضعف و اشکال لوازم مصرفی را به حداقل برسانند.

تیم بکستر، رئیس و مدیرعامل کمپانی سامسونگ الکترونیک امریکا، در کنفرانس رسانه ای خود در نمایشگاه CES 2016 اعلام کرد که قصد دارند که نقاط ضعف و اشکال لوازم مصرفی را به حداقل برسانند. .

دانگل های جیبی که کنترل 200 محصول هوشمند را از طریق تلویزیون سامسونگ بر عهده دارد؛ و گسترش آداپتور های یو اس بی با لوازم هوشمند، از روش های تحقق این امر هستند.

دانگل های جیبی که کنترل 200 محصول هوشمند را از طریق تلویزیون سامسونگ بر عهده دارد؛ و گسترش آداپتور های یو اس بی با لوازم هوشمند، از روش های تحقق این امر هستند..

معاون رئیس امور اجرایی، جو استینزیانو، تلویزیون های اولترا اسلیم سامسونگ را معرفی کرد. این تلویزیون های SUHD با نام پیچیده ای که دارند، قابلیت های شگفت انگیزی را ارائه می کنند.

معاون رئیس امور اجرایی، جو استینزیانو، تلویزیون های اولترا اسلیم سامسونگ را معرفی کرد. این تلویزیون های SUHD با نام پیچیده ای که دارند، قابلیت های شگفت انگیزی را ارائه می کنند..

این تلویزیون ها بسیار باریک، منحنی و فوق العاده هستند.

 این تلویزیون ها بسیار باریک، منحنی و فوق العاده هستند. .

تلویزیون اولترا اسلیم سامسونگ ، با تکنولوژی کوانتوم دات مجهز شده و رنگ ها را با عمق و کیفیت بالاتری نسبت به سایر تلویزیون های موجود نشان می دهد.

تلویزیون اولترا اسلیم سامسونگ ، با تکنولوژی کوانتوم دات مجهز شده و رنگ ها را با عمق و کیفیت بالاتری نسبت به سایر تلویزیون های موجود نشان می دهد..

استینزیانو، در این مراسم به معرفی محصول دیگری پرداخت: بلوری پلیر اولترا اچ دی 4K، با نام سامسونگ UBD-K8500. این محصول با قیمت 399 دلار در ماه مارس (اسفند)، آماده ی فروش خواهد بود.

استینزیانو، در این مراسم به معرفی محصول دیگری پرداخت: بلوری پلیر اولترا اچ دی 4K، با نام سامسونگ UBD-K8500. این محصول با قیمت 399 دلار در ماه مارس (اسفند)، آماده ی فروش خواهد بود..

سامسونگ به معرفی محصولات خانگی نیز پرداخت. ویژگی جدید ماشین لباسشویی با نام اد واش AddWash، آزاردهنده ترین اشکال ماشین های لباسشویی را برطرف کرده است.

سامسونگ به معرفی محصولات خانگی نیز پرداخت. ویژگی جدید ماشین لباسشویی با نام اد واش AddWash، آزاردهنده ترین اشکال ماشین های لباسشویی را برطرف کرده است. .

فرض کنید بعد از آغاز کار ماشین لباس شویی، تکه را لباسی را می بینید که باید شسته می شد و فراموش کرده اید آن را بشویید؛ با ویژگی اد واش می توانید روند شست وشو را متوقف کرده، لباس را اضافه و ماشین را دوباره روشن کنید.

فرض کنید بعد از آغاز کار ماشین لباس شویی، تکه را لباسی را می بینید که باید شسته می شد و فراموش کرده اید آن را بشویید؛ با ویژگی اد واش می توانید روند شست وشو را متوقف کرده، لباس را اضافه و ماشین را دوباره روشن کنید. .

یخچال فمیلی هاب، هوشمندترین یخچال های موجود در بازار است.

یخچال فمیلی هاب، هوشمندترین یخچال های موجود در بازار است. .

نمایشگر 21.5 اینچی با کیفیت تصویر 1080 پیکسلی روی آن تعبیه شده که همه چیز را از دستور پخت گرفته تا نکات ریز، به آشپز یادآوری می کند.

نمایشگر 21.5 اینچی با کیفیت تصویر 1080 پیکسلی روی آن تعبیه شده که همه چیز را از دستور پخت گرفته تا نکات ریز، به آشپز یادآوری می کند. .

می توانید از مواد و آیتم های داخل یخچال با خبر شوید، تنها کافیست اپلیکیشن مخصوص آن را روی گوشی هایتان نصب کنید. اگر مواد داخل آن کم شده باشد، شما را با خبر می کند.

می توانید از مواد و آیتم های داخل یخچال با خبر شوید، تنها کافیست اپلیکیشن مخصوص آن را روی گوشی هایتان نصب کنید. اگر مواد داخل آن کم شده باشد، شما را با خبر می کند. .

معاون رئیس، آلانا کاتن، ساعت هوشمند گییر اس 2 را هم معرفی کرد؛ که به زودی با دستگاه های iOs رقابت خواهد کرد.

معاون رئیس، آلانا کاتن، ساعت هوشمند گییر اس 2 را هم معرفی کرد؛ که به زودی با دستگاه های iOs رقابت خواهد کرد..

برخی، ساعت های هوشمند گییر اس 2 را به دلیل زیبایی، سادگی و طراحی باریک آن، بهترین ساعت هوشمند موجود می دانند.

برخی، ساعت های هوشمند گییر اس 2 را به دلیل زیبایی، سادگی و طراحی باریک آن، بهترین ساعت هوشمند موجود می دانند..

و در آخر، سامسونگ رقیب آیپد پرو را به نمایش گذاشت: تبلت گلکسی تب پرو اس

و در آخر، سامسونگ رقیب آیپد پرو را به نمایش گذاشت: تبلت گلکسی تب پرو اس.

این تبلت های 999 دلاری، با سیستم عامل ویندوز 10، قصد دارند جایگزین لپتاپ ها باشند.

این تبلت های 999 دلاری، با سیستم عامل ویندوز 10، قصد دارند جایگزین لپتاپ ها باشند..

نمایش خوبی بود سامسونگ!

نمایش خوبی بود سامسونگ!

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    مرسی اطلاعات فو ق العاده مفیدی بود

    پاسخ