coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

موتو ۳۶۰ اسپرت و فیت بیت بلیز توسط ورایزون عرضه می شوند

موتو ۳۶۰ اسپرت و فیت بیت بلیز در ورایزون در دسترس قرار می گیرند.

موتو ۳۶۰ اسپرت و فیت بیت بلیز توسط ورایزون عرضه می شوند.

ورایزون وایرلس از امروز شروع به فروش موتو ۳۶۰ اسپرت می کند. این ساعت هوشمند جدید موتورولا در ماه سپتامبر و همراه با نسل دوم موتو ۳۶۰ معرفی شد.

ورایزون این پوشیدنی را به قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار می فروشد. این دستگاه از امروز از سوی موتورولا با همین قیمت در دسترس قرار می گیرد. بنابراین لازم نیست این پوشیدنی را حتما از ورایزون تهیه کنید.

همانطور که از نام این پوشیدنی هم پیداست، موتو ۳۶۰ اسپرت که اندروید ور را اجرا می کند، نسخه ای از موتو ۳۶۰ است که برای ورزشکاران ساخته شده است. این ساعت هوشمند علاوه بر جی پی اس توکار، مانیتور ضربان قلب نوری و یک سری از برنامه های تناسب اندام، تمام قابلیت هایی که ساعت معمولی نسل دوم موتو ۳۶۰ به نمایش می گذارد را داراست. علاوه بر اینها، قسمت بیرونی ۳۶۰ اسپرت از سیلیکون ساخته می شود که عرق را جذب نمی کند و قسمت کناری آن دارای کانال هایی برای تهویه و خنک کردن دست است.

دستگاه پوشیدنی دیگری که ورایزون راه اندازی می کند، فیت بیت بلیز (Fitbit Blaze) است که در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد. این دستگاه یک ردیاب تناسب اندام است و  به طور دقیق نمی توان گفت که یک ساعت هوشمند است، چرا که سیستم عامل متناسب با ساعت هوشمند را اجرا نمی کند. از قابلیت هایی که فیت بیت بلیز به نمایش می گذارد می توان به یک سنسور ضربان قلب، دستورالعمل های تمرین بر روی صفحه، صفحه نمایش لمسی (نسبتا کوچک)، کنترل های موزیک پلیر و یک باتری که می تواند تا ۵ روز دوام داشته باشد، اشاره کرد. این دستگاه می تواند از طریق بلوتوث با بسیاری از گوشی های اندرویدی، آی او اسی و ویندوزی سازگار شود. ورایزون هم اکنون در حال پذیرش سفارشات برای فیت بیت بلیز است که قیمت آن هم ۱۹۹.۹۹ دلار است؛ اما هنوز به طور دقیق مشخص نیست که فروش این پوشیدنی از چه زمانی آغاز می شود.

علاوه بر عرضه ی موتو ۳۶۰ اسپرت و فیت بیت بلیز، ورایزون گفته که هم اکنون در حال فروش اسمارت بند فیت بیت شارژ (Fitbit Charge) هم هست که از قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار به ۹۹.۹۹ دلار کاهش یافته است. این قیمت جدید تا پایان ماه ژانویه معتبر خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام. من بند این ساعت رو میخوام برای فروش کسی داره؟ رنگش فرقی نمیکنه

    پاسخ

    سلام من دنبال بند ساعت هوشمند موتورولا موتو ۳۶۰ اسپرت سری اول میگردم کجا میتونم بخرم؟ رنگش فرقی نمیکنه.

    پاسخ