;
coinex

ردیاب Withings Go از نگاه نزدیک

ردیاب Withings Go که در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

ردیاب Withings Go که در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

پوشیدنی ها به تدریج به یکی از گجت های مورد نیاز تبدیل می شوند و کمپانی های مختلفی به تولید این گجت ها روی آورده اند. Withings که تابستان گذشته نام تجاری خود را با معرفی یک ساعت تا حدودی معروف کرد، در نمایشگاه CES 2016 از ردیاب فعالیت جدید خود خبر داد.

Withings Go یک پوشیدنی ساده است که راه رفتن، دویدن و دیگر فعالیت های شما را دنبال می کند و این داده ها را در برنامه ی اندرویدی و آی او اسی همراه آن جمع آوری می کند. صفحه نمایش جوهر الکترونیکی آن که همیشه روشن است، پیشرفت فعالیت شما را نشان می دهد و با فشار بیشتر زمان را هم به شما نشان می دهد.

صفحه نمایش جوهر الکترونیکی به این معنی است که باتری قابل تعویض کاربری آن حدود ۸ ماه ماندگاری دارد. این صفحه نمایش ضد آب است بنابراین تا هر زمانی که بخواهید می توانید آن را بر روی مچ خود داشته باشید و نیازی به در آوردن آن نیست. در حالیکه این پوشیدنی، گجت ردیاب فعالیت است ولی واقعیت امر این است که می توان از آن به عنوان یک ساعت مچی معمولی هم استفاده کرد.

در صورتی که دوست داشته  باشید می توانید قسمت اصلی این واحد را از بند مچ دست آن جدا کرده و در دسته کلید و … قرار دهید. بدین ترتیب شما می توانید از این پوشیدنی به طرق مختلف استفاده کنید.

برنامه ی همراه Health Mate راه رفتن، دویدن، مسافت، کالری سوخته شده، و فعالیت خواب را پیگیری می کند. Health Mate با ۱۵۰ برنامه ی دیگر همراه می شود، بنابراین مجموعه قابلیت هایی مانند ردیاب جی پی اس و … را هم به این پوشیدنی اضافه می کند.

این گجت به قیمت ۶۹.۹۹ دلار به فروش می رسد. خریداران می توانند از میان ۵ رنگ مشکی، آبی، سبز، قرمز و زرد هرکدام  را که دوست دارند انتخاب کنند. این گجت در فصل اول سال عرضه  می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر