;
coinex

چاپ سه بعدی رنگی با چاپگر آرکه

چاپ سه بعدی رنگی با چاپگر آرکه (Arke) مقدور می شود.

چاپ سه بعدی رنگی با چاپگر آرکه (Arke) مقدور می شود.

Mcor Arke در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد. به کمک این چاپگر می توانید اجسام سه بعدی بسازید. این کاغذ برای آموزش حرفه ای و مهندسی و به منظور استفاده ی دسکتاپ طراحی شده است.  این تکنولوژی شما را قادر می سازد با استفاده از کاغذهای لایه لایه، مدل های با وضوح بالای سه بعدی تهیه کنید و بدین ترتیب به پلاستیک های گران قیمت و گاهی اوقات سمی، دیگر نیازی نیست.

Mcro می گوید این تنها پرینتری است که با نقشه رنگی فعلی ICC (کنسرسیوم بین المللی رنگ) مطابقت می کند و از نظر بازتولید رنگ دقیق اطمینان بخش است.

این محصول Arke چاپی با وضوح ۴۸۰۰ در ۴۸۰۰ و اجسامی با حداکثر اندازه ی ۱۲۵×۲۰۵×۲۴۰ میلی متری ارائه می دهد. این چاپگر با کامپیوترهای شخصی مبتنی بر ویندوز و مک (Mac) سازگار است. این چاپگر با یک برنامه ی رایگانی از گوشی هوشمند همراه می شود و به کاربران این امکان را می دهد که از طریق دستگاه های اندرویدی و یا آی او اسی به پروژه های خود نظارت کنند. این اتصال از طریق وای فای، بلوتوث و یا یو اس بی صورت می گیرد.

این محصول Arke چاپی با وضوح ۴۸۰۰ در ۴۸۰۰ و اجسامی با حداکثر اندازه ی ۱۲۵×۲۰۵×۲۴۰ میلی متری ارائه می دهد.

این چاپگر که در ۶ رنگ و یا کاور مختلف ارائه می شود، دارای ۸۸ میلی متر عرض و ۵۹۳ میلی متر طول و ۶۳۳ میلی متر عمق است. این چاپگر در مقایسه با اکثر پرینترهای رومیزی که هم اکنون استفاده می شوند، کمی بزرگتر است.

قیمت راه اندازی این پرینتر احتمالا ۵۹۹۵ دلار باشد و دسترسی به آن برای فصل دوم سال ۲۰۱۶ برنامه ریزی شده است. این شرکت انتظار دارد که این محصول جایگزینی مقرون به صرفه برای پرینترهای سه بعدی تک رنگی که در حال حاضر استفاده می شوند، باشد.

این چاپگر که در ۶ رنگ و یا کاور مختلف ارائه می شود، دارای ۸۸ میلی متر عرض و ۵۹۳ میلی متر طول و ۶۳۳ میلی متر عمق است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmag


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر