;
coinex

نسخه بهبود یافته اسنپدراگون ۸۲۰

Qualcomm-Snapdragon-820-presentacion-3

نسخه بهبود یافته اسنپدراگون ۸۲۰ در دست تولید است.

تست گیکبنچ یک دستگاه ناشناخته که تنها عنوان “Rain Rain A3000” از آن ذکر شده، نشان می دهد که نسخه بهبود یافته اسنپدراگون ۸۲۰ در دست تولید است. گوشی های هوشمندی که بر روی سایت بنچمارک ظاهر شدند، با نسخه ی ۱ تراشه ی اسنپدراگون ۸۲۰ ذکر شده اند. از جمله ی این گوشی ها می توان به شیائومی می ۵ (Xiaomi Mi 5) اشاره کرد.

هفته ی گذشته لتیوی لمکس پرو به عنوان اولین گوشی هوشمندی که از تراشه ی اسنپدراگون بهره برده است، معرفی شد. در واقع زمانی که این گوشی محک زده شد نیز شامل نسخه ی ۱ این تراشه بوده است. این تراشه یک پردازنده ی مرکزی ۴ هسته ای به نمایش می گذارد که از هسته های Kryo متعلق به خود کوالکام بهره می برد. این چیپ ست شامل یک پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ هم می شود.

برخی بر این باورند که کوالکام در نیمه ی اول سال ۲۰۱۶ نسخه ی جدیدی از اسنپدراگون ۸۲۰ ارائه می دهد که این تراشه ی جدید دارای پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای است.  گزارش هایی در ماه گذشته داده شد و مبنی بر این بود که سازنده های مختلفی مانند سامسونگ، هواوی، ZTE، سونی و ال جی از پردازنده ی اسنپدراگون بهره می برند؛ در واقع این سازندگان از نسخه ی ۸ هسته ای این پردازنده استفاده خواهند کرد.

در حال حاضر اطلاعات دقیقی از این نسخه در دست نیست و برخی نگران این موضوع هستند که این تراشه هم مانند مدل سابق خود از مشکل بیش از حد گرم شدن رنج ببرد. این احتمال هم وجود دارد که بخشی از تجدیدنظری که صورت گرفته، مربوط به همین مشکل باشد.

نکته ی آخر هم این است با وجود اینکه Rain Rain A3000 ناشناخته است، می دانیم که شامل رم ۴ گیگابایتی است و اندروید ۶.۰.۱ هم از پیش بر روی آن نصب می شود.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر