;
coinex

بهترین گجت ها در نمایشگاه CES 2016

بهترین گجت ها در نمایشگاه CES 2016
امسال در نمایشگاه CES 2016 شاهد تکنولوژی های جالبی بوده ایم. از روبات ها گرفته تا لباس های هوشمند، گجت های نوآورانه ای در نمایشگاه CES 2016 به نمایش گذاشته شد.
در ادامه برای دیدن خلاصه ای از بهترین گجت ها در نمایشگاه CES 2016 با تکرا همراه شوید.

پهباد نانویی که در دست جا می گیرد و می تواند کاربر خود را دنبال کند. این پهباد کوچک با نام اوناگوفلای، می تواند مانند حیوان خانگی کاربر خود باشد؛ و تا به حال برای سازندگان خود 1.3 میلیون دلار درآمد داشته است.

پهباد نانویی که در دست جا می گیرد و می تواند کاربر خود را دنبال کند. این پهباد کوچک با نام اوناگوفلای، می تواند مانند حیوان خانگی کاربر خود باشد؛ و تا به حال برای سازندگان خود 1.3 میلیون دلار درآمد داشته است. .

روبات سگوی دستیار شخصی کاربر خود خواهد بود؛ و در عین حال می تواند مانند هاوربردها، یک وسیله ی حمل و نقل هم باشد. با یک ضربه ی ساده روی سر روبات، این وسیله به یک سگوی تبدیل می شود. این روبات همچنین می تواند کاربر خود را دنبال کرده و خرید های او را حمل کند.

 روبات سگوی دستیار شخصی کاربر خود خواهد بود؛ و در عین حال می تواند مانند هاوربردها، یک وسیله ی حمل و نقل هم باشد. با یک ضربه ی ساده روی سر روبات، این وسیله به یک سگوی تبدیل می شود. این روبات همچنین می تواند کاربر خود را دنبال کرده و خرید های او را حمل کند. .

تلویزیون های اولد ال جی ، که مانند روزنامه رول می شوند؛ نمایش حیرت انگیزی داشته اند.  احتمالا این تلویزیون ها را در تولیدات سال 2017 ال جی خواهیم دید.

تلویزیون های اولد ال جی ، که مانند روزنامه رول می شوند؛ نمایش حیرت انگیزی داشته اند.  احتمالا این تلویزیون ها را در تولیدات سال 2017 ال جی خواهیم دید. .

به پرواز در آوردن پهباد Parrot Disco بسیار ساده است. تنها کافیست آن را در هوا رها کنید؛ پهباد به صورت خودکار کنترل را به دست می گیرد. این پهباد با سرعت50 مایل بر ساعت (80 کیلومتر بر ساعت)، در هر شارژ کامل، 45 دقیقه پرواز می کند. قیمت و تاریخ عرضه ی آن مشخص نیست.

به پرواز در آوردن پهباد Parrot Disco بسیار ساده است. تنها کافیست آن را در هوا رها کنید؛ پهباد به صورت خودکار کنترل را به دست می گیرد. این پهباد با سرعت50 مایل بر ساعت (80 کیلومتر بر ساعت)، در هر شارژ کامل، 45 دقیقه پرواز می کند. قیمت و تاریخ عرضه ی آن مشخص نیست. .

کمربند هوشمند سامسونگ، به سنسورهایی مجهز شده که در هنگام پرخوری به شما هشدار می دهد. همچنین می تواند تعداد گام های شما در حین پیاده روی و مدت زمانی که نشسته اید را اندازه گیری کند. تمام این اطلاعات به صورت خودکار به گوشی هوشمند منتقل می شوند. این کمربند با نام ولت Welt، هنوز در حال توسعه است.

کمربند هوشمند سامسونگ، به سنسورهایی مجهز شده که در هنگام پرخوری به شما هشدار می دهد. همچنین می تواند تعداد گام های شما در حین پیاده روی و مدت زمانی که نشسته اید را اندازه گیری کند. تمام این اطلاعات به صورت خودکار به گوشی هوشمند منتقل می شوند. این کمربند با نام ولت Welt، هنوز در حال توسعه است. .

چمدان هوشمند شما را دنبال می کند. دیگر مجبور نیستید در سطوح صافی مانند فرودگاه، چمدانتان را دنبال خود بکشید. چمدان هوشمند توسط شرکت روباتیک NUA طراحی شده و از طریق بلوتوث به گوشی متصل می شود؛ بنابراین ردیابی آن بسیار آسان خواهد بود. چمدان هوشمند همچنین می تواند سایر دستگاه های الکترونیکی شما را شارژ کند. قیمت و تاریخ عرضه آن مشخص نیست.

چمدان هوشمند شما را دنبال می کند. دیگر مجبور نیستید در سطوح صافی مانند فرودگاه، چمدانتان را دنبال خود بکشید. چمدان هوشمند توسط شرکت روباتیک NUA طراحی شده و از طریق بلوتوث به گوشی متصل می شود؛ بنابراین ردیابی آن بسیار آسان خواهد بود. چمدان هوشمند همچنین می تواند سایر دستگاه های الکترونیکی شما را شارژ کند. قیمت و تاریخ عرضه آن مشخص نیست. .

یخچال های هوشمند ال جی برای افراد تنبل طراحی شده. در صورت نزدیک شدن به یخچال، در آن به صورت خودکار باز می شود. به علاوه، ضربه زدن روی در مات یخچال، سطح را شفاف می کند، بنابراین بدون هدر رفتن هوای سرد داخل آن، از آیتم های درون آن باخبر می شوید. قیمت و تاریخ عرضه ی آن هنوز مشخص نیست.

یخچال های هوشمند ال جی برای افراد تنبل طراحی شده. در صورت نزدیک شدن به یخچال، در آن به صورت خودکار باز می شود. به علاوه، ضربه زدن روی در مات یخچال، سطح را شفاف می کند، بنابراین بدون هدر رفتن هوای سرد داخل آن، از آیتم های درون آن باخبر می شوید. قیمت و تاریخ عرضه ی آن هنوز مشخص نیست. .

لامپ های هوشمند Sengled، دستیار مجازی شخصی شما خواهد بود. این لامپ که به یک اسپیکر بلوتوث وایرلس مجهز شده، توانایی بررسی اینترنت و هماهنگ کردن قرارهای ملاقات شما را دارد. همچنین می تواند با شنیدن صدای گریه ی فرزندتان، به شما پیام ارسال کند. البته نا گفته نماند که لامپ خانه ی شما هم خواهد بود. لامپ های سنگلد قابل اتصال به وای فای، در آمازون در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

لامپ های هوشمند Sengled، دستیار مجازی شخصی شما خواهد بود. این لامپ که به یک اسپیکر بلوتوث وایرلس مجهز شده، توانایی بررسی اینترنت و هماهنگ کردن قرارهای ملاقات شما را دارد. همچنین می تواند با شنیدن صدای گریه ی فرزندتان، به شما پیام ارسال کند. البته نا گفته نماند که لامپ خانه ی شما هم خواهد بود. لامپ های سنگلد قابل اتصال به وای فای، در آمازون در دسترس علاقه مندان قرار دارد. .

می توان داخل این پهباد الکتریکی پرواز کرد. پهباد ای هنگ قابلیت حمل یک سرنشین، در ارتفاع کم و برای مسافت کوتاه را دارد. بهترین ویژگی این پهباد، خودکار بودن آن است. می توانید در پهباد الکتریکی با آرامش بنشینید چرا که نیازی به کنترل آن نیست. قیمت و تاریخ عرضه ی آن مشخص نیست.

می توان داخل این پهباد الکتریکی پرواز کرد. پهباد ای هنگ قابلیت حمل یک سرنشین، در ارتفاع کم و برای مسافت کوتاه را دارد. بهترین ویژگی این پهباد، خودکار بودن آن است. می توانید در پهباد الکتریکی با آرامش بنشینید چرا که نیازی به کنترل آن نیست. قیمت و تاریخ عرضه ی آن مشخص نیست. .

یک خبر خوش برای طرفداران پلاروید! دوربین های پلاروید با چندین آپگرید جدید معرفی شدند. پلاروید اسنپ+ ، تصاویر ثبت شده ی شما را در نمایشگر ال سی دی 3.5 اینچی نشان می دهد؛ و به محض ثبت تصویر، پرینت آن را آماده می کند. این مدل تا اواخر سال 2016 آماده ی فروش خواهد بود. قیمت این مدل هنوز مشخص نیست، اما  مدل قبلی آن با قیمت 100 دلار به فروش می رسد.

یک خبر خوش برای طرفداران پلاروید! دوربین های پلاروید با چندین آپگرید جدید معرفی شدند. پلاروید اسنپ+ ، تصاویر ثبت شده ی شما را در نمایشگر ال سی دی 3.5 اینچی نشان می دهد؛ و به محض ثبت تصویر، پرینت آن را آماده می کند. این مدل تا اواخر سال 2016 آماده ی فروش خواهد بود. قیمت این مدل هنوز مشخص نیست، اما  مدل قبلی آن با قیمت 100 دلار به فروش می رسد..

این اسپیکر ها مانند چراغ های کوچک تزئیناتی هستند، بنابراین صدا در تمام زوایا به خوبی گسترش می یابد. شاید به اندازه ی گجت های دیگر در CES، تکنولوژیکی نباشد، اما بسیار جالب و مشتری پسند است. قیمت و تاریخ عرضه ی آن مشخص نیست.

این اسپیکر ها مانند چراغ های کوچک تزئیناتی هستند، بنابراین صدا در تمام زوایا به خوبی گسترش می یابد. شاید به اندازه ی گجت های دیگر در CES، تکنولوژیکی نباشد، اما بسیار جالب و مشتری پسند است. قیمت و تاریخ عرضه ی آن مشخص نیست..

تلویزیون اولترا اسیم سامسونگ به باریکی مقواست. تصاویر در این تلویزیون خیره کننده هستند. این تلویزیون از تکنولوژی کوانتوم دات بهره می برد. در تکنولوژی کوانتوم دات، رنگ ها را بسیار شفاف تر و زنده تر هستند. قیمت و تاریخ عرضه ی آن مشخص نیست.

 تلویزیون اولترا اسیم سامسونگ به باریکی مقواست. تصاویر در این تلویزیون خیره کننده هستند. این تلویزیون از تکنولوژی کوانتوم دات بهره می برد. در تکنولوژی کوانتوم دات، رنگ ها را بسیار شقاق تر و زنده تر هستند. قیمت و تاریخ عرضه ی آن مشخص نیست. .

اگر نمی توانید یک حیوان خانگی زنده داشته باشید، می توانید از سگ روبات استفاده کنید. تراشه ی WowWee و بلوتوث در این روبات استفاده شده اند. این روبات می تواند روی چرخ های خود بگردد و فوتبال بازی کند. می توانید این سگ روبات را با قیمت 199 دلار پیش خرید کنید.

اگر نمی توانید یک حیوان خانگی زنده داشته باشید، می توانید از سگ روبات استفاده کنید. تراشه ی WowWee و بلوتوث در این روبات استفاده شده اند. این روبات می تواند روی چرخ های خود بگردد و فوتبال بازی کند. می توانید این سگ روبات را با قیمت 199 دلار پیش خرید کنید. .

یکی از بهترین قاب های آیفون که در نمایشگاه CES 2016 به نمایش گذاشته شد، ولت نام دارد. این قاب می تواند همزمان با برقراری تماس با پلییس، 50000 ولت الکتریسیته آزاد کند. همچنین می تواند دوستانتان را از محل فعلی شما با خبر کند. اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در آن، کاربر خود را تشخیص داده و مانع از سوءاستفاده از آن می شود.

یکی از بهترین قاب های آیفون که در نمایشگاه CES 2016 به نمایش گذاشته شد، ولت نام دارد. این قاب می تواند همزمان با برقراری تماس با پلییس، 50000 ولت الکتریسیته آزاد کند. همچنین می تواند دوستانتان را از محل فعلی شما با خبر کند. اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در آن، کاربر خود را تشخیص داده و مانع از سوءاستفاده از آن می شود..

کمپانی فیت بیت، جدید ترین ردیاب تناسب اندام را معرفی کرد. این ساعت با نام فیت بیت بلیز، شبیه به ساعت هوشمند طراحی شده و صفحه ی اصلی آن رنگارنگ است. بند ساعت فیت بیت بلیز، رنگ بندی متفاوتی دارد.  این وسیله می تواند نحوه ی صحیح حرکت ورزشی را به شما نشان دهد، علاوه بر این می تواند 5 روز شارژ خود را نگه دارد. این ساعت در ماه می با قیمت 199 دلار آماده ی فروش خواهد بود. در حال حاضر می توانید آن را پیش خرید کنید.

کمپانی فیت بیت، جدید ترین ردیاب تناسب اندام را معرفی کرد. این ساعت با نام فیت بیت بلیز، شبیه به ساعت هوشمند طراحی شده و صفحه ی اصلی آن رنگارنگ است. بند ساعت فیت بیت بلیز، رنگ بندی متفاوتی دارد.  این وسیله می تواند نحوه ی صحیح حرکت ورزشی را به شما نشان دهد، علاوه بر این می تواند 5 روز شارژ خود را نگه دارد. این ساعت در ماه می با قیمت 199 دلار آماده ی فروش خواهد بود. در حال حاضر می توانید آن را پیش خرید کنید.

.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر