;
coinex

شبکه اجتماعی پیچ چگونه مورد استفاده قرار می گیرد؟

شبکه اجتماعی پیچ موضوع داغ رسانه ها شده است.

شبکه اجتماعی پیچ موضوع داغ رسانه ها شده است.

اگر شما هم این روزها زمان زیادی را در توییتر صرف می کنید، احتمالا از برنامه ی جدید Peach مطلع شده اید. این برنامه به عنوان داغترین موضوع حال حاضر فضای مجازی شناخته می شود.

اپلیکیشن پیچ که توسط  Dom Hofmann، بنیانگذار Vine، توسعه یافته روشی جالب برای ارتباط برقرار کردن با دوستان است. با این اوصاف موضوع عجیبی نیست که توانسته با این سرعت در میان کاربران اینترنت شناخته شود و مورد استفاده قرار گیرد.

هرچند که این برنامه فقط برای کاربران آی او اسی در نظر گرفته شده ولی امکان توسعه ی آن برای کاربران اندرویدی هم وجود دارد. این برنامه در حقیقت ترکیبی از اسلک (Slack) و توییتر (Twitter) است و رقیبی قدرتمند برای فیسبوک و دیگر شبکه های اجتماعی محسوب می شود.

قبلا راجع به این اپلیکیشن توضیحات مختصری داده ایم و هم اکنون می خواهیم به روش استفاده از آن بپردازیم. با تکرا همراه باشید.

مرحله ی اول ایجاد یک حساب کاربری است.

برای استفاده از این برنامه، درست مانند پلتفرم های دیگر رسانه های اجتماعی لازم است یک حساب کاربری و نام کاربری بسازید.

استفاده از نام افراد مشهوری مانند تیلور سوئیفت، تیم کوک و … هیچ ارزشی ندارد و در حال حاضر این برنامه از نام های این چنینی اشباع شده است، پس سعی کنید با نام واقعی این اکانت را بسازید.

بعد ازثبت نام و ایجاد حساب کاربری می توانید دوستان خود را بیافزایید.

صفحه ی اصلی این برنامه، شبیه به رابط کاربری توییتر است. با تپ کردن پست شخص، دسته ای از جزئیات دیگر آن را نمایش می دهد.

شایان ذکر است که در این برنامه ی خاص هیچ پیام مستقیمی وجود ندارد. در واقع همه چیز به صورت باز است.

چیزی که یک شبکه ی اجتماعی را جالب می کند این است که به شما این امکان را می دهد که از کلمات اعجاب انگیزی استفاده کنید که به تنهایی مفهوم یک جمله را می رساند این کلمات تحت عنوان مجیک ورد هم شناخته می شوند. هنگامی که شما بر روی این مجیک ورد ها کلیک می کنید، قابلیت های خاصی فعال می شوند. به طور مثال این مجیک ورد ها به شما این امکان را می دهند که یک موقعیت (location)، گیف (GIF) یا دیگر شکل های رسانه ای را به صفحه ی اصلی اضافه کنید.

شبکه ی اجتماعی پیچ در حال حاضر بر روی برخی از مشکلات فنی خود کار می کند. تیم پشت این برنامه وعده داده اند که هرچه سریعتر این مشکلات را رفع خواهند کرد.

به طور کلی باید گفت این برنامه ی جدید به نظر بسیار جالب و منحصر بفرد است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر