coinex
راهنمای خرید تکراتو

طراحی گلکسی اس7 در رندر های سه بعدی

طراحی گلکسی اس7 در رندر های سه بعدی دبده شد.

طراحی گلکسی اس7 در رندر های سه بعدی دبده شد.

انتظار داریم که سامسونگ ماه آینده قبل از آغاز کنگره جهانی موبایل 2016 گلکسی اس7 را به طور رسمی معرفی کند، در طول چند هفته ی گذشته مجموعه ای از شایعات و گزارش ها در مورد پرچمدار سامسونگ در اینترنت دیده شده، همچنین چند رندر نیز به بیرون درز کرده است که ظاهر گلکسی اس 7 را نشان می دهد، این بار، رندر های سه بعدی از این گوشی ایجاد شده اند که تنها ممکن است نشان دهند که پرچمدار بعدی سامسونگ چه شکل و شمایلی دارد.
هفته های گذشته به طور انحصاری برخی مشخصات گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، مانند اندازه صفحه نمایش، قیمت گذاری و بازگشت درگاه کارت حافظه microSD توسط شایعات متعدد فاش شد. این گوشی صفحه نمایش 5.1 اینچی و قاب منحنی در پشت دارد که آن را از لحاظ طراحی کاملا شبیه به گلکسی نوت 5 می کند. گلکسی اس 7 اج نیز صفحه نمایش بزرگتر 5.5 اینچی با لبه های منحنی در جلو دارد.
این رندر های جدید، توسط طراح سه بعدی به نام جرمین اسمیت ایجاد شده است که آنها را بر اساس نقشه های طراحی به بیرون درز شده از گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج ساخته است و در صورتی صحت آن اطلاعات، واقعا ممکن است گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج شبیه این رندر ها باشند. تصاویر سه بعدی ایجاد شده را می توانید در ویدئوی زیر تماشا کنید.

.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر