;
coinex

مدل جدید گلکسی جی ۱

مدل جدید گلکسی جی ۱ در شایعاتی به بیرون درز کرد.

مدل جدید گلکسی جی ۱ در شایعاتی به بیرون درز کرد.

سامسونگ در تدارک ارائه ی یک گوشی هوشمند اندرویدی به نام گلکسی جی ۱ (Galaxy J1) است. بدیهی است که این گوشی، نسخه ی ۲۰۱۶ از گوشی گلکسی جی ۱ اصلی -که در ۲۰۱۵ عرضه شد- است و در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی عرضه می شود. رندرهایی از این گوشی توسط evleaks@ منتشر شده و ما هم آنها را در زیر به شما نشان می دهیم.

همانطور که قبلا هم شایعه شده بود، این گوشی به یک صفحه نمایش ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسلی مجهز می شود. در واقع این دستگاه تا حدودی از مدل قدیمی جی ۱ که ۴.۳ اینچی است، بزرگتر است. از موضوع اندازه ی این گوشی بگذریم! رزولوشن این صفحه نمایش تا حدودی پایین است و همین هم باعث می شود که این گوشی در دسته ی گوشی های رده پایین بازار قرار بگیرد.

گفته می شود که این دستگاه از یک پردازنده ی ۴ هسته ای اگزینوس ۳۴۵۷ بهره می برد. این پردازنده احتمالا با اسنپدراگون ۴۱۰ کوالکام قابل مقایسه باشد.

گلکسی جی ۱ (۲۰۱۶) رم ۱ گیگابایتی هم به نمایش می گذارد و اندروید ۵.۱ لالی پاپ هم از قبل بر روی آن نصب می شود.

از آنجایی که این گوشی در ژانویه ی سال گذشته اعلام شد، این احتمال هم وجود دارد که مدل ۲۰۱۶ این گوشی در ماه های آتی ارائه شود. مدل اصلی این دستگاه توسط ورایزون منتشر شد بنابراین احتمال این هم وجود دارد که مدل ۲۰۱۶ این گوشی هم توسط این اپراتور در دسترس قرار گیرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر