;
coinex

برنامه اسکایپ به همراه قابلیت جدید برای سیستم عامل های مختلف

رنامه اسکایپ با قابلیت جدید تماس ویدئوی گروهی رایگان برای سیستم عامل های مختلف در دسترس قرار می گیرد.

برنامه اسکایپ با قابلیت جدید تماس ویدئوی گروهی رایگان برای سیستم عامل های مختلف در دسترس قرار می گیرد.

از زمانی که اسکایپ برنامه ی تماس ویدئویی رایگان را معرفی کرد، ده سال می گذرد. شش سال پیش اسکایپ، تماس ویدئویی رایگان نفر به نفر یا همان کاربر به کاربر را اعلام کرد و هم اکنون هم از نواوری دیگری خبر می دهد؛ اسکایپ، این برنامه ی پیام رسانی متعلق به مایکروسافت (در واقع این شرکت ابتدا توسط ای بی (ebay) و سپس در سال ۲۰۱۱ به قیمت ۸.۵ میلیارد دلار توسط مایکروسافت خریداری شد)، امکان تماس های ویدئویی گروهی رایگان را برای دستگاه های اندرویدی، آی او اسی و ویندوز ۱۰ موبایلی اضافه می کند. شما می توانید با کلیک بر روی این لینک به منظور ثبت نام این برنامه با همه ی این قابلیت ها اقدام کنید. به این وسیله هنگامی که دستگاهتان برای دریافت و یا ارسال ویدئوی گروهی توسط این برنامه تنظیم می شود، ایمیلی دریافت می کنید و به این صورت شما یک هفته قبل از اینکه افراد دیگر این قابلیت ها را دریافت کنند، از آن بهره خواهید برد.

در این یک دهه فعالیت این برنامه، حدود ۲ تریلیون دقیقه ویدئوی استریم پخش شده است و علاوه بر این ۷۵۰ میلیون این برنامه را بر روی دستگاه های اندروید و آی او اس و ویندوز فون دانلود و نصب کرده اند. این برنامه به روش ها مختلفی مورد استفاده قرار گرفته است و همه ی این روش ها در یک اینفوگرافیک نشان داده شده که با مراجعه به لینک منبع می توانید آن را مشاهده کنید.

اگر شما هم از برنامه ی تماس ویدئویی اسکایپ زیاد استفاده می کنید و تمایل دارید بتوانید از این قابلیت ارسال و دریافت ویدئوی گروهی رایگان آن بهره ببرید، می توانید بر روی لینکی که در بالا به آن ارجاع دادیم، کلیک کرده و ثبت نام نمایید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر