;
coinex

عرضه گلکسی اس ۶ اج در eBay با قیمتی فوق العاده

عرضه گلکسی اس ۶ اج در eBay با قیمتی فوق العاده و برای مدتی محدود آغاز شده است.

عرضه گلکسی اس ۶ اج در eBay با قیمتی فوق العاده و برای مدتی محدود آغاز شده است.

یکی از بهترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۵، گوشی گلکسی اس ۶ اج با صفحه نمایش خمیده بود که هم اکنون از طریق کانال های رسمی به قیمت ۷۰۰ دلار فروخته می شود. با این وجود اگر داشتن گارانتی برای شما مهم نیست، هم اکنون می توانید مدل ۳۲ گیگابایتی گلکسی اس ۶ اج آنلاک  را با قیمت تنها ۴۹۰ دلار خریداری نمایید.

در این بخش می خواهیم نگاه مختصری به مشخصات گوشی گلکسی اس ۶ اج بیندازیم.

این گوشی دارای صفحه نمایشی ۵.۱ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی است که با تراکم پیکسل ۵۷۷ پیکسل در اینچ کار می کند. این صفحه نمایش از تکنولوژی سوپر آمولد بهره برده است. توان این دستگاه از طریق تراشه ی ۸ هسته ای اگزینوس ۷۴۲۰ تامین می شود که با سرعت کلاک ۲.۱ گیگاهرتزی کار می کند. این تراشه با رم ۳ گیگابایتی و حافظه ی داخلی ۳۲ گیگابایتی، ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی همراه می شود. باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی را در حالت پخش موزیک به مدت ۵۰ ساعت و در حالت بازپخش ویدئو به مدت ۱۳ ساعت روشن نگه می دارد. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی زینت بخش پشت این دستگاه و دوربین ۵ مگاپیکسلی هم برای قسمت جلوی این دستگاه در نظر گرفته شده است.

این نسخه که از ای بی در دسترس قرار می گیرد، مدل آنلاک جهانی این گوشی است که در هر دو رنگ مشکی و طلایی عرضه می شود. این دستگاه تنها بر روی اپراتورهای GSM در ایالات متحده مانند تی موبایل (T-Mobile) یا AT&T به خوبی کار می کند اما بر روی اپراتورهایی مانند ورایزون و یا اسپرینت کاملا بی فایده است و به خوبی عمل نمی کند. به نظر می رسد این فروش به صورت محدود در نظر گرفته شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر