;
coinex

گوشی K5 نوت توسط لنوو راه اندازی شد

گوشی K5 نوت توسط کمپانی لنوو در چین راه اندازی شد.

گوشی K5 نوت توسط کمپانی لنوو در چین راه اندازی شد.

لنوو در همین چند هفته گذشته از گوشی وایب K4 نوت رونمایی کرد و اکنون گوشی K5 نوت را راه اندازی کرده است.

گوشی K5 نوت لنوو در چین به قیمت 1,099 یوان (166.9 دلار) عرضه می شود. این کمپانی، گوشی K5 نوت (K5 Note) را درست به مانند وایب k4 نوت، برای سرزمین مادری خود در نظر گرفته است.

گوشی K5 نوت از طریق مدل فروش آنی (flash sale) که تنها در چین در دسترس خواهد بود به فروش می رسد. فروش آنی یا همان flash sale، روشی از تجارت الکترونیک است که در آن وبسایتی یک محصول خاص را برای مدت 24 تا 36 ساعت پیشنهاد می کند. متاسفانه این کمپانی تا کنون هیچ صحبتی راجع به راه اندازی این گوشی در خارج از چین نکرده است.

گوشی جدید لنوو K5 نوت از بسیاری جهات نسبت به گوشی K4 نوت بهبود پیدا کرده است. این موضوع شامل بدنه تمام فلزی این گوشی نیز می شود. یکی دیگر از ویژگی های برجسته گوشی K5 نوت، اسکنر اثر انگشت آن است که در پانل پشتی در زیر سنسور دوربین قرار گرفته است هر چند که سنسور مشابهی در گوشی وایب K4 نوت نیز وجود دارد. گوشی K5 نوت با اسپیکر های قدرتمند دالبی اتموس (Dolby Atmos) مجهز شده است.

یکی دیگر از ویژگی های برجسته گوشی K5 نوت، اسکنر اثر انگشت آن است که در پانل پشتی در زیر سنسور دوربین قرار گرفته است

درست به مانند K4 نوت، گوشی K5 نوت نیز از یک پردازنده مدیا تک قدرت می گیرد. این گوشی دارای پردازنده هشت هسته ای 64 بیتی هلیوP10  با سرعت پردازش 1.8 گیگا هرتز بوده و با 2 گیگا بایت رم و پردازنده گرافیکی مالی- T860 بسته بندی شده است. 16 گیگا بایت حافظه داخلی لنوو K5 نوت از طریق کارت میکرو اس دی تا 128 گیگا بایت قابل ارتقا است.

صحبت درباره مشخصات این گوشی دو سیمکارته مسلما با صفخه نمایش آن آغاز می شود. گوشی K5 نوت لنوو دارای نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل است. در پشت این گوشی، دوربینی 13 مگا پیکسلی با فوکوس خودکار و دهانه دیافراگم f/2.2 به همراه یک جفت فلاش LED و در جلوی آن، دوربین 8 مگا پیکسلی جای گرفته است.

کمپانی لنوو تایید کرده که این گوشی از شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می کند. از دیگر گزینه های ارتباطی K5 نوت می توان به بلوتوث 4.0، میکرو یو اس بی، جی پی اس و رادیو اف ام اشاره کرد.

گوشی K5 نوت نیز از یک پردازنده مدیا تک قدرت می گیرد. این گوشی دارای پردازنده هشت هسته ای 64 بیتی هلیوP10  با سرعت پردازش 1.8 گیگا هرتز بوده و با 2 گیگا بایت رم و پردازنده گرافیکی مالی- T860 بسته بندی شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ndtv


 

عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر