;
coinex

رندر ویدویی گوشی ال جی جی 5

رندر ویدویی گوشی ال جی جی 5

ال جی بدون شک یکی از بزرگترین و بهترین شرکت ها در عرصه ی فناوری در جهان است. تا کنون این شرکت محصولات زیادی از جمله تلویزیون، مایکروویو، گوشی هوشمند، ساعت هوشمند و … را تولید کرده است. شرکت در سالی که گذشت دو دستگاه پرچمدار را عرضه کرد و دیروز تایید کرد که در سال جدید نیز از این قبیل محصولات را روانه ی بازار خواهد کرد. احتمال می رود که پرچمداران جدید ال جی در سال جاری جی 5 و نسل دوم ال جی وی 10 باشد.

در هفته های گذشته، چندین بار شاهد انتشار عکس ها و خبر هایی راجع به گوشی ال جی جی 5 بودیم و با توجه به آنها متوجه شدیم که دکمه ی پاور این گوشی در پشت و دکمه های تنظیم صدا در سمت راست آن واقع شده اند. همچنین شایعه شده بدنه ی این گوشی کاملاً فلزی خواهد بود که عکس العمل های زیادی را نیز در محافل تکنولوژی در پی داشت. خیلی ها امیدوار هستند که ال جی روند قبلی خود در طراحی ظاهری گوشی هایش را حفظ کند و آن را بهبود بخشد و عده ای هم انتظار دارند که ال جی در این روند تغییرات عمده ای را اعمال کند. یک طراح نام آشنا در زمینه ی تکنولوژی به نام جرمین اسمیت (Jermaine Smit) یک رندر ویدیویی ساخت. کار جدید او در واقع طراحی ال جی جی 5 را نشان می دهد. در نظر داشته باشید که کار او یک شایعه ی جدید یا چیزی شبیه آن نیست، بلکه فقط یک رندر ویدیویی بر اساس شایعات موجود است. با توجه به این ویدیو می توان فهمید که آقای اسمیت از مخالفان این طراحی جدید ال جی است.

اگر نگاهی به ویدیوی موجود در پایین صفحه بیندازید، شاهد طراحی گوشی ال جی جی 5 خواهید بود. شما می توانید ببینید که دکمه های تنظیم صدا در سمت راست واقع شده و دکمه ی پاور، در بغل گوشی وجود ندارد که البته موضوع تعجب آوری نیست. محل قرار دادن سیم کارت در سمت چپ گوشی واقع شده و سنسور های دوربین جلو در اینجا قابل مشاهده هستند. دکمه ی پاور و حسگر اثر انگشت در پشت گوشی و در زیر دوربین واقع شده اند. اسپیکر های گوشی و پورت USB نوع C در پایین گوشی قرار گرفته اند. این ویدیو مشخصات کامل ال جی جی 5 را شامل نمی شود. اما لازم به ذکر است که قدرت پردازشی این گوشی توسط تراشه ی اسنپدراگون 820 تامین می شود و همچنین دارای 4 گیگابایت رم خواهد بود. انتظار می رود که اندازه صفحه نمایش این گوشی بین 5.5 تا 5.7 اینچ و کیفیت تصویر آن کواد اچ دی (1440* 2560) باشد.

.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر