;
coinex

گوشی جیونی Elife S8 در کنفرانس MWC 2016

گوشی جیونی Elife S8 در کنفرانس MWC 2016 راه اندازی خواهد شد.

گوشی جیونی Elife S8 در کنفرانس MWC 2016 راه اندازی خواهد شد.

شرکت های چینی مانند شیائومی، اپو، میزو و جیونی معمولا گوشی های هوشمند پرچمدار خود را در اروپا راه اندازی نمی کنند و از آنجا که فروش بیشتر این کمپانی ها در سرزمین مادریشان صورت می گیرد، بیشتر برنامه ریزی آن ها برای راه اندازی در کشور چین می باشد.

با این حال به نظر می رسد که اولین نشانه ها برای ورود جهانی این شرکت ها به بازار گوشی های هوشمند سال 2016 در حال شکل گیری است. به عنوان نمونه شیائومی پرچمدار خود، شیائومی می 5 را در کنفرانس MWC 2016 بارسلونا معرفی خواهد کرد.

این کمپانی چینی تایید کرد که در طول کنفرانس جهانی موبایل 2016 در تاریخ 24 فوریه از شیائومی می 56 رونمایی خواهد کرد و در همان زمان می 5 در رویدادی در چین نیز راه اندازی خواهد شد.

امروز یکی دیگر از سازندگان گوشی چینی از طرح خود برای رونمایی از پرچمدار جدیدش در کنفرانس MWC 2016، پرده برداشت. جیونی از قبل دعوتنامه ای برای رویداد راه اندازی پرچمدار خود در 22 فوریه، درست یکروز پس از راه اندازی گلکسی S7 آماده کرده بود.

این دعوتنامه جیونی است: “دوره جدیدی از عکاسی با موبایل فرا رسیده است. ما به مصرف کنندگان خودمان برای کشف این دوره جدید از صمیم قلب تبریک می گوئیم. ما معتقدیم که تکنولوژی بخشی از زندگی ماست و ما از خلاقیت و راحتی که برایمان به ارمغان می آورد، لذت می بریم.

در کنفرانس MWC 2016، جیونی عضو جدیدی از خانواده سری S خود را معرفی خواهد کرد. گوشی جیونی Elife S8 دستگاه نوآورانه ایست که بدون زحمت زدن شاتر عکاسی و یک نمایشگر حساس به فشار، معرفی خواهد شد.”

در حالیکه این کمپانی تایید کرده که در 22 فوریه این دستگاه را معرفی خواهد کرد اما هیچ اصلاعاتی از مشخصات گوشی جیونی Elife S8 ارائه نداده است.

اگر چه شایعات نشان می دهند که گوشی جیونی Elife S8 در یک بدنه تمام فلزی و نمایشگر Quad HD با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل خودنمایی خواهد کرد و جیونی قصد دارد که با این گوشی در بازار چین با سایر رقبا مبارزه کند.

گوشی جیونی Elife S8 با 3 گیگا بایت رم و 32 گیگا بایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. این دستگاه دوربین 21 مگا پیکسلی در پشت داشته و دوربینی 8 مگا پیکسلی در جلو برای آن در نظر گرفته شده است.

اگر چه اطلاعات اولیه نشان می دهد که گوشی جیونی Elife S8 به تراشه 64 بیتی مدیاتک MT6795 مجهز خواهد شد، اما این احتمال وجود دارد که جیونی پردازنده جدید تری را برای این دستگاه در نظر بگیرد.

گوشی جیونی Elife S8 با 3 گیگا بایت رم و 32 گیگا بایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. این دستگاه دوربین 21 مگا پیکسلی در پشت داشته و دوربینی 8 مگا پیکسلی در جلو برای آن در نظر گرفته شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: softpedia


 

عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر