;
coinex

طراحی آیفون 7 اپل و دوربین آیفون 7 پلاس

طراحی آیفون 7 اپل با حذف دو مورد آزار دهنده همراه خواهد بود و دوربین آیفون 7 پلاس نیز به یک دوربین با لنز دو گانه ارتقاء می یابد.

طراحی آیفون 7 اپل با حذف دو مورد آزار دهنده همراه خواهد بود و دوربین آیفون 7 پلاس نیز به یک دوربین با لنز دو گانه ارتقاء می یابد.

اگر شایعات درست باشند، طراحی آیفون 7 در سال جاری، باید به طور چشمگیری نسبت به آیفون 6  و آیفون 6 اس موجود، متفاوت باشد. در حال حاضر گزارش های متعددی به چشم می خورد که ادعا می کنند که اپل قصد دارد جک هدفون را در آیفون بعدی، حذف نماید، همچنین یک شایعه جدید نشان می دهد که دیگر تغییرات عمده فیزیکی نیز در راه هستند و این ها یعنی شاهد تغییرات جالبی در طراحی آیفون 7 خواهیم بود.

MacRumors در تیوزدی گزارش می دهد که در طراحی آیفون 7، خطوط آنتن عقب و یا یک برآمدگی دوربین عقب وجود ندارد. با استناد به منبعی که اطلاعات قابل اعتمادی در گذشته فراهم کرده است، این سایت بیان کرد که با یک ماژول دوربین ضخیم تر برای اپل، برآمدگی بدی را که برای نگه داشتن فلش در سطح تخت آیفون 6 به چشم می خورد، حذف خواهد شد.

در طراحی آیفون 7، خطوط آنتن هنوز هم در حوالی دو طرف گوشی، استفاده می شوند، اما بر اساس این گزارش، آنها در امتداد پشت آیفون 7، دیده نخواهند شد. اپل هرگز نشان نداد که دقیقا دلیل وجود این خطوط چیست، اما اعتقاد بر این است که آنها برای کمک به بهبود سیگنال آیفون در نظر گرفته شده اند. این شرکت احتمالا روشی برای حفظ کیفیت سیگنال و غیر قابل مشاهده کردن خطوط در پشت دستگاه، پیدا کرده است.

انتظار می رود آیفون 7 پلاس بزرگتر نیز، دوربین عقبی با لنز دوگانه داشته باشد. شایع شده است که اپل یک رویداد رسانه ای برای آیفون کوچکتر و ارزان تر “آی فون5se ” در ماه مارس، برگزار خواهد کرد، اما آیفون 7 و 7 پلاس احتمال حداقل تا سپتامبر رونمایی نمی شوند.

در طراحی آیفون 7، خطوط آنتن عقب و یا یک برآمدگی دوربین عقب وجود ندارد.

آی فون 7 ممکن است به روز رسانی بزرگی برای دوربین دریافت کتد.

شواهد بیشتری نشان می دهد که نسخه ی با نمایشگر بزرگتر آی فون بعدی که به احتمال زیاد نام آن آی فون 7 پلاس خواهد بود، به روز رسانی بسیار بزرگی برای دوربین آن وجود خواهد داشت.

با توجه به یک گزارش جدید از دیجی تایمز، یک نشریه که دارای سابقه درهمی در مورد شایعات قابل اعتماد گزارش شده در مورد اپل است، تولید کنندگان لنز دوربین چینی و ژاپنی “نمونه ی دوربین با لنز دوگانه برای آزمایش، به اپل فرستاده اند.”

هرچند این گزارش دیجیتایمز، تنها چند روز پس از اینکه مینگ چی کو، تحلیلگر قابل اعتماد اپل در KGI سکیوریتی، بیان کرد که آی فون 7 پلاس، در واقع با یک دوربین با لنز دوگانه خواهد آمد، منتشر شد.

همانطور که قبلا گذشته گزارش شده است، یک دوربین با لنز دوگانه، شرایط عکاسی بهتر را در نور کم فراهم می کند، چرا که دو دوربین می تواند نور را بیش از یکبار ضبط کند. همچنین می تواند، باعث بهبود زوم دوربین آی فون شود. دوربین های جدید می توانند از فن آوری LINX  استفاده کنند، استارت آپی که اپل در سال گذشته به قیمت 20 میلیون دلار آن را خریداری کرد. LINX ظاهرا فن آوری ایجاد کرده است که می تواند باعث بهبود کیفیت تصاویر گرفته شده با گوشی های هوشمند شود، تا آنها را بیشتر شبیه به عکس هایی کند که با دوربین های DSLR گرفته شده اند.

در نهایت، به اپل این امکان را می دهد که در طراحی آیفون 7،دوربین برآمده که یکی از ویژگی های بد آیفون 6 در سال 2014، محسوب می شود را حذف نماید. از طرفی، این حذف برآمدگی، با عث باریک تر شدن طراحی آیفون 7 پلاس می شود.

اپل در بخش دوربین آیفون بسیار جدی است. گراهام تاونسند، که مسئول نظارت بر دوربین آیفون در اپل است، به چارلی رز در مصاحبه ای در ” 60 Minutes ” اخیر خود گفت که اپل 800 مهندس را برای کار بر روی دوربین آیفون بکار بسته است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر