;
coinex

افزایش ظرفیت انتقال پهنای باند داخل به 3300 گیگ/ ظرفیت دسترسی شبکه دیتا 5 برابر افزایش یافت

با افتتاح پروژه‌های شرکت ارتباطات زیرساخت ظرفیت پهنای باند داخل کشور در حوزه انتقال به 3300 گیگابیت بر ثانیه و ظرفیت دسترسی شبکه دیتا تا 5 برابر افزایش یافت. محمود خسروی در مراسم افتتاح پروژه‌های شرکت ارتباطات زیرساخت به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از بهره‌برداری از پروژه‌های تلاش 2 و تجمیع یک و دو خبر داد.

با افتتاح پروژه‌های شرکت ارتباطات زیرساخت ظرفیت پهنای باند داخل کشور در حوزه انتقال به 3300 گیگابیت بر ثانیه و ظرفیت دسترسی شبکه دیتا تا 5 برابر افزایش یافت.

محمود خسروی در مراسم افتتاح پروژه‌های شرکت ارتباطات زیرساخت به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از بهره‌برداری از پروژه‌های تلاش 2 و تجمیع یک و دو خبر داد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه این پروژه‌ها با هدف توسعه پهنای باند شبکه زیرساخت در کشور اجرا شده گفت: پروژه تلاش 2  در راستای توسعه انقلاب لایه شبکه زیرساخت و پروژه‌های تجمیع یک و دو و با هدف افزایش ظرفیت دسترسی شبکه دیتای کشور اجرا شده است.

.

افزایش ظرفیت پهنای باند داخل در حوزه انتقال به 3300 گیگابیت بر ثانیه

خسروی درباره پروژه تلاش 2 توضیح داد این پروژه با هدف توسعه لایه انتقال شبکه زیرساخت اجرا شده و با افتتاح این پروژه ظرفیت پهنای باند داخل کشور در حوزه انتقال از 2 هزار و 500 گیگ بر ثانیه به 3300 گیگابیت در ثانیه افزایش می‌یابد و زیرساخت لازم برای توسعه شبکه ملی اطلاعات به شکل موثر فراهم می‌شود.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت یادآور شد: این پروژه همچنین زمینه افزایش امنیت تبادل اطلاعات در داخل، تامین نیاز اپراتورهای داخلی برای سرویس‌دهی بهتر به مخاطبان و ترانزیت دیتا را فراهم می‌کند.

.

ظرفیت دسترسی شبکه دیتا 5 برابر افزایش یافت

خسروی همچنین درباره پروژه‌های تجمیع یک و دو اظهار داشت: با افتتاح این پروژه‌های ظرفیت دسترسی شبکه دیتای کشور تا 5 برابر افزایش می‌یابد.

وی توضیح داد: این پروژه‌ها در لایه دیتا به عنوان سومین لایه زیرساختی اجرا شده و ظرفیت‌های ارتباطی را برای اجرای سریع‌تر سایر طرح‌های توسعه‌ای فراهم می‌کند.

وی یادآور شد: افزایش ظرفیت ارتباطات 31 مرکز مابین لایه‌های دسترسی بر CORE ، افزایش ظرفیت در لایه دسترسی شبکه و نوسازی بخشی از تجهیزات لایه CORE و گیت‌وی بخشی از عملیات اجرایی این پروژه بوده است.

خسروی اضافه کرد: اصلاح توپولوژی شبکه با هدف رفع گلوگاه‌ها و بهینه‌سازی روتینگ شبکه IP از دیگر عملیات اجرایی این پروژه است که در بازه زمانی 180 روزه اجرا شده است.

.

.

منبع: farsnews


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر