;
coinex

آموزش فعال کردن کیبورد شکلک های آیفون و آیپد

آموزش فعال کردن کیبورد شکلک های آیفون و آیپد

کیبورد شکلک های آیفون و آیپد خود را فعال کنید؛ تنها کافیست مراحلی را که در ادامه ی مطلب آمده، دنبال کنید.

قسمت تنظیمات یا Setting دستگاه iOS خود را انتخاب کرده و به قسمت General بروید. در این منو، به دنبال Keyboard بگردید. بعد از ورود به قسمت کیبورد، “اضافه کردن کیبورد جدید” یا Add new Keyboard را انتخاب کنید.

اگر تا به اینجای مسیر را به درستی پیش رفته اید، ادامه ی کار را دنبال کنید. روی منوی نمایشگر، به دنبال کلمه ی Japanese بگردید. با انتخاب این کلمه، دو گزینه پیش روی شما قرار می گیرد؛ اما شما Romaji را انتخاب خواهید کرد. حالا علامت کره را روی کیبورد، انتخاب کنید؛ به دنبال آن علامت “123” و در نهایت علامت شکلک ها را خواهید دید. از حالا به بعد می توانید از کیبورد شکلک های آیفون خود بهره ببرید.

برای راحتی کار، از دستورالعمل تصویری استفاده کنید.

قسمت تنظیمات یا Setting دستگاه iOS خود را انتخاب کرده و به قسمت General بروید. در این منو، به دنبال Keyboard بگردید..

قسمت تنظیمات یا Setting دستگاه iOS خود را انتخاب کرده و به قسمت General بروید. در این منو، به دنبال Keyboard بگردید. بعد از ورود به قسمت کیبورد، "اضافه کردن کیبورد جدید" یا Add new Keyboard را انتخاب کنید.  اگر تا به اینجای مسیر را به درستی پیش رفته اید، ادامه ی کار را دنبال کنید. منوی روی نمایشگر را تا آخر دنبال کنید تا کلمه ی Japanese را پیدا کنید.

نتخاب این گزینه، دو انتخاب را پیش روی شما قرار می دهد؛ اما شما Romaji را انتخاب کنید.

حالا علامت کره را روی کیبورد، انتخاب کنید؛ به دنبال آن علامت "123" و در نهایت علامت شکلک ها را خواهید دید. از حالا به بعد می توانید از کیبورد شکلک های آیفون خود استفاده کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر