;
coinex

مشخصات گلکسی Tab S3 قبل از کنفرانس MWC 2016 دیده شد

مشخصات گلکسی Tab S3 قبل از کنفرانس MWC 2016 دیده شد

مشخصات گلکسی Tab S3 قبل از کنفرانس MWC 2016 در بنچمارک GFXBench رویت شد.

بعد از راه اندازی سامسونگ گلکسی Tab S2 و موفقیت هایی که این تبلت بدست آورد به نظر می رسد که این کمپانی مدل جدیدی از این سری را در کنفرانس MWC 2016 رونمایی خواهد کرد.

گلکسی Tab S3 اخیرا در بنچمارک GFXBench با شماره مدل SM-T819 دیده شد. باور ما نسبت به اینکه، این شماره مدل مربوط به گلکسی Tab S3 می باشد از آنجایی محکمتر می شود که تبلت قبلی این سری، گلکسی Tab S2 با شماره مدل SM-T810 در این بنچمارک مشخص شده بود.

مهمترین اختلاف اساسی که در مشخصات گلکسی Tab S3 و مدل قبلی آن وجود دارد مربوط به اجزا داخلی آن است. در حالی که گلکسی Tab S2 از پردازنده هشت هسته ای اکسینوس 5433 قدرت می گیرد، سامسونگ گلکسی Tab S3 احتمالا به تراشه هشت هسته ای اسنپ دراگون 652 کوالکام با سرعت پردازش 1.8 گیگا هرتز مجهز خواهد شد.

بقیه مشخصات به نظر می رسد که بدون تغییر باقی مانده اند، حداقل بر روی کاغذ که اینچنین است. گلکسی Tab S3 با 3 گیگا بایت رم و 32 گیگا بایت حافظه داخلی بسته بندی خواهد شد اما این احتمال زیاد است که نسخه ای نیز با 64 گیگا بایت فضای ذخیره سازی نیز وجود داشته باشد.

در این تبلت هیچ اشاره ای به درگاه میکرو اس دی نشده است اما در مدل قبلی این ویژگی وجود داشت و هیچ دلیلی وجود ندارد که گلکسی Tab S3 فاقد آن باشد.

در لیست بنچمارک GFXBench، وجود دوربین 8 مگا پیکسلی در پشت گلکسی Tab S3 با قابلیت های فوکوس خودکار، ضبط ویدیوئی فول اچ دی، تشخیص چهره و فلاش LED تایید شده است. همچنین یک دوربین 2 مگا پیکسلی در جلوی آن قرار گرفته و جالب آنکه این دوربین نیز، می تواند ضبط ویدیوئی فول اچ دی (1080p) داشته باشد.

سامسونگ گلکسی Tab S3 دارای نمایشگر لمسی 9.7 اینچی با رزولوشن 1536 در 2048 پیکسل است. یکی دیگر از مزیت هایی که این تبلت نسبت به مدل قبلی خود دارد وجود سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو خواهد بود که بر روی آن نصب شده است. در این بنچمارک هیچ اشاره ای به ظرفیت باتری آن نشده اما می دانیم که گلکسی Tab S3 از ویژگی هایی چون وای فای، بلوتوث، ژیروسکوپ، حسگر نور، جی پی اس و فشار سنج پشتیبانی خواهد کرد.

مشخصات گلکسی Tab S3 در بنچمارک GFXBench

مشخصات گلکسی Tab S3 در بنچمارک GFXBench

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: softpedia


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر