;
coinex

بهترین های معرفی شده در کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016

بهترین های معرفی شده در کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016

بهترین های معرفی شده در کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016

کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016 میزبان شرکت های بزرگ تولید کننده ی محصولات تکنولوژی بود.

محصولات معرفی شده در این کنفرانس با استقبال خوبی مواجه شده اند. برخی با ویژگی های منحصر به فرد و برخی دیگر با طراحی های متقاوتی به نمایش درآمدند. بسیاری از افراد وسوسه شده اند تا هرچه زودتر محصولات ارائه شده در کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016 را خریداری کنند.

یکی از شرکت هایی که با تولیدات خود توجه افراد حاضر در کنفرانس را به خود جلب کرد، کمپانی ال جی بود. به این ترتیب ما لیست بهترین های معرفی شده در کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016 را با شرکت ال جی شروع می کنیم.

.

ال جی جی 5 از مملو از نوآوری های تازه

ال جی جی 5 از مملو از نوآوری های تازه.

علاوه بر ظاهر جذاب گوشی ال جی جی 5 ، این گوشی رده بالا از ویژگی های فوق العاده ای برخوردار است. دوربین 135 درجه ای با زاویه ی گسترده به اندازه ای جذاب است که شاید طراحی ماژولار آن نادیده گرفته شود، اما اینطور نبوده است. تنها کافیست دکمه ی آن را فشار دهید تا کشوی باطری خارج شود، به راحتی می توانید باطری دیگری را جایگزین آن کنید تا بتوانید از ویژگی ها و عملکرد های دیگر آن بهره مند شوید.

.

سامسونگ گلکسی اس 7 اج ، خواستنی ترین گوشی دنیا

سامسونگ گلکسی اس 7 اج ، خواستنی ترین گوشی دنیا.

سامسونگ، بهترین مدل های پرچمدار را معرفی می کند، اما از نگاه هواداران اندرویدی، با حذف میکرو اس دی کارت اشتباه بزرگی کرده است. اما خوشبختانه این مشکل در گلکسی اس 7 اج رفع شده است. گلکسی اس 7 زیباتر و با توجه به لبه های خمیده، راحت تر از مدل های قبلی است. علاوه بر تمام اینها، قابلیت ضد آب بودن آنهاست. بدون شک، کلکسی اس 7 اج خواستنی ترین گوشی معرفی شده در کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016 بود.

.

کت اس 60 (CAT S60)، گوشی که به دنبال حرارت است

کت اس 60 (CAT S60)، گوشی که به دنبال حرارت است.

کمپانی کاترپیلار شهرت خود را مدیون ماشین های حفاری غول پیکر و چکمه های برنزی است. کت اس 60 یک گوشی معمولی نیست، بلکه برای شرایط سخت طراحی شده است. اما تنها یک ویژگی گوش کت را از سایر گوشی ها متمایز کرده، و آن هم دوربین تصویر برداری حرارتی است. با این قابلیت می توان جان افراد را در آتش سوزی ها نجات داد.

.

هوآوی میت بوک، جایگزین شیک برای سرفیس

هوآوی میت بوک، جایگزین شیک برای سرفیس.

بازار محصولات هایبرید بسیار پیچیده است، اما به نظر می رسد که هوآوی با میت بوک ویندوز 10 خود، مسیر درستی را در پیش گرفته است. پردازنده ی این تبلت لپ تاپ از نوع اینتل Core M است؛ همچنین میت بوک به کیبورد هوشمند و استایلوس حساس به فشار مجهز شده است. ناگفته نماند که یک پورت چندگانه برای اتصال کابل های مختلف HDMI و USB در نظر گرفته شده.

.

بی کیو آکواریس ام 10 نسخه ی اوبونتو، تبلتی با سیستم عامل نوآورانه

بی کیو آکواریس ام 10 نسخه ی اوبونتو، تبلتی با سیستم عامل نوآورانه.

اوبونتو از شهرت چندانی برخوردار نیست، اما نسخه ی دسکتاپ آن که توسط کنونیکال ساخته شده، هوادارن زیادی را در بین کاربران لینوکس ایجاد کرده است. اوبونتو این بار سیستم عامل خود را در قالب بی کیو آکواریس ام 10 معرفی کرد. این تبلت از سیستم سخت افزاری ویژه ای برخوردار نیست اما قابلیت های نرم افزاری خوبی در آن تعبیه شده است.

سیستم عامل اوبونتو ویژگی های پیشرفته ای از جمله مولتی تسک، توانایی نمایش همزمان دو اپلیکیشن روی نمایشگر و UI نوآورانه و تغییر یافته که به صورت هوشمندانه اطلاعات مفید را در اختیار کاربر خود قرار می دهد. و دیگر اینکه، اگر تبلت را به یک مونیتور متصل کنید، می تواند کاربری مشابه دسکتاپ نسخه ی اوبونتو را در اختیار کابر خود قرار دهد.

.

زد تی ای اس پرو پلاس ، تبلت پروژکتور هایبرید کمپانی ZTE

زد تی ای اس پرو پلاس ، تبلت پروژکتور هایبرید کمپانی ZTE.

تبلت پروژکتور اس پرو پلاس، قطور ترین تبلت اندرویدی دنیاست، اما این تمام ویژگی های این دستگاه نیست؛ اس پرو پلاس یک پروژکتور قابل حمل است که می تواند به اندازه ی 500 لومن روشنایی ایجاد کند. همچنین به لطف سیستم های دوگانه ی صوتی JBL 4W، از کیفیت صدای ویژه ای برخوردار شده است. تبلت پروژکتور اس پرو پلاس به جای لامپ های سنتی از لیزر استفاده می کند.

.

رولینگ بات ال جی ، یک هدیه ای مناسب برای تمام افراد

رولینگ بات ال جی ، یک هدیه ای مناسب برای تمام افراد.

جالب ترین گجت معرفی شده در کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016 ربات رولینگ بات ال جی بوده است. در این ربات توپی ، نوعی دوربین تعبیه شده که به وسیله ی آن می تواند شرایط داخل خانه را تحت کنترل داشته باشد. لوازم داخل خانه با اینفرارد کنترل شده و گربه های خانگی با اشعه ی لیزری رولینگ بات سرگرم می شوند.

سونی اکسپریا اجنت ، کانسپت دوست داشتنی

سونی اکسپریا اجنت ، کانسپت دوست داشتنی.

اکسپریا اجنت، یک تکنولوژی آزمایشی از کمپانی ژاپنی سونی است. هدف این دستگاه، ارائه ی خدمات مشابه و پیشرفته تر به آمازون اکو اعلام شده است.

این محصول هنوز در مراحل اولیه قرار دارد، اما به گفته ی سونی اکسپریا اجنت می تواند دستیار شخصی شما باشد و نسبت به صدا وحرکات بدن واکنش نشان دهد. عملکرد و هدف نهایی این محصول هنوز مشخص نیست، اما سونی در کنفرانس جهانی موبایل MWC 2016 اعلام کرده است که این گجت می تواند در کنترل خانه های هوشمند مفید باشد. اکسپریا گجت به دوربین و پروژکتور مجهز شده که به نظر می رسد برای تماس های تلفنی تصویری و سرگرمی مورد استفاده قرار می گیرند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: trustedreviews


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر