;
coinex

تکنیک های مهندسی سامسونگ برای ضد آب کردن گلکسی اس 7

 ضد آب کردن گلکسی اس 7 با تکنیک های مهندسی جالب سامسونگ صورت گرفته است.

ضد آب کردن گلکسی اس 7 با تکنیک های مهندسی جالب سامسونگ صورت گرفته است.

گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، کمی ضخیم تر از پیشینیان خود هستند، اما سامسونگ با استفاده از باتری بزرگتر، مقاومت در برابر آب را نیز رائه داده است. جالب توجه است که این شرکت، بدون استفاده از فلپ پلاستیکی برای محافظت از جک هدفون و پورت میکرو اس دی برای جلوگیری از نشت آب، موفق به ضد آب کردن گلکسی اس 7 ، شده است. بنابراین، چگونه سامسونگ موفق شده است که این دستگاه ها را در برابر آب مقاوم گرداند؟

در واقع، این غول گوشی های هوشمند کره جنوبی مهر و موم لاستیک و واشر را برای حفاظت از نقاط ضعف خاصی مانند جک هدفون، دکمه پاور و سینی سیم کارت، مورد استفاده قرار داده است. سامسونگ همچنین مقدار زیادی چسب و نوار استفاده کرده است تا اطمینان حاصل شود که اجزای داخلی از مایع یا رطوبت به دور باقی خواهند ماند.

راه حل این شرکت برای حفاظت از نشت آب در داخل اسپیکر، بسیار جالب است. مهندسین یک صفحه نمایش مش خوب بر روی اسپیکر، استفاده کرده اند که با استفاده کشش سطحی به هوا (از این رو، صدا) اجازه ی رد شدن می دهد، اما آب نمی تواند رد شود. با این حال، شما باید توجه داشته باشید که تمام این نسخه های مهندسی شده برای ضد آب کردن گلکسی اس 7 ، تا حد معینی یعنی، 1.5 متری آب به مدت 30 دقیقه، عمل می کنند و پس از آن این اقدامات ممکن است جواب گو نباشد.

چند برچسب تشخیص آب سفید رنگ داخل این دو گوشی وجود دارد. آنها به نوبه خود، زمانی که آب یا هر نوع مایعدیگری ، بخار، و یا عرق وارد قسمت های داخلی شود، صورتی  رنگ می شوند و در نتیجه این امکان را بوجود می آورد تا سامسونگ گارانتی این گوشی ها را انکار کند. اگر می خواهید در مورد تکنیک های مهندسی سامسونگ برای حفظ گوشی های هوشمند پرچمدار خود در مقاومت در برابر آب، بیشتر بدانید، فیلمی که در این لینک قرار داده شده است را تماشا کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر