;
coinex

آیفون یه یک دلیل، هنوز بهتر از سامسونگ گلکسی اس S7 است!

 آیفون با داشتن سیستم عامل یکپارچه و سازگار ios، هنوز بهتر از سامسونگ گلکسی اس S7 ، پرچمدار کنونی سامسونگ است.

آیفون با داشتن سیستم عامل یکپارچه و سازگار ios، هنوز بهتر از سامسونگ گلکسی اس S7 ، پرچمدار کنونی سامسونگ است.

در بررسی ها، مشخص شده است که سامسونگ گلکسی S7 جدید گوشی شگفت انگیز است. چیزی جز ویژگی های خوب در مورد سامسونگ گلکسی S7 گفته نشده که این به نظر عالی است. این گوشی به صورت ضد آب ساخته شده است و  بهترین دوربین را در بین دوربین گوشی های هوشمند کنونی دارد که باعث می شود جهان خارق العاده ی واقعیت مجازی، را بیش از هر ابزار دیگری در دسترس قرار دهد.

اما با وجود تمام این قابلیت های عالی در سامسونگ گلکسی S7 ، هنوز یک مورد وجود دارد که آیفون در آن، از این گوشی پیشی می گیرد و آن سیستم عامل ios است.

سیستم عامل iOS اپل، بزرگترین سلاح این شرکت در رقابت با سایر گوشی های هوشمند است، و به این دلیل، آیفون همچنان هم محصولی موفق در بازار گوشی های هوشمند محسوب می شود، با وجود اینکه هنوز پرچمدار اپل عرضه نشده و قابلیت های آن مربوط به سال گذشته است.

سیستم عامل iOS بهترین برنامه ها، سازگار ترین به روز رسانی ها و اختصاصی ترین نوع توسعه دهندگان را دارد که راه های جدید و جالب را برای استفاده ی کاربردی از پتانسیل آی فون، می یابند.

شما نمی توانید این موارد را در مورد هیچ گوشی اندرویدی بگویید. به طور مثال قطعا نمی توان در مورد گوشی های سامسونگ چنین چیزی بیان کرد، زیرا دارای سابقه ی وحشتناک در به روز رسانی به موقع نرم افزارها است، سامسونگ معمولا با تعدادی نرم افزار غیر ضروری از سوی اپراتور و خود شرکت سامسونگ، همراه است که مقدار زیادی از فضای ذخیره سازی را به طور پیش فرض از آن خود می کنند. در واقع، جدیدتر گوشی های سامسونگ در این ماه به تازگی شروع به گرفتن آخرین نسخه از اندروید کرده اند در صورتی که گوگل آن را در پاییز گذشته، منتشر کرده است.

این موضوع هرگز برای سیستم عامل iOS رخ نمی دهد. اپل در به روز نگه داشتن دستگاه های خود، با آخرین نرم افزار، بسیار عالی عمل می کند. در واقع، آیپد 2، که در حال حاضر حدود پنج سال از عرضه ی آن می گذرد، با iOS 9، نسخه فعلی از iOS سازگار است. حتی یک دستگاه قدیمی سامسونگ را نمی توان یافت که باز هم توسط نرم افزار جدید این شرکت پشتیبانی شود. درست است که دستگاه های قدیمی تر، در طول زمان سرعتشان کم می شود و فرقی نمی کند که توسط کدام کمپانی ساخته شده باشند، اما واقعیت این است که اپل همچنان ویژگی های جدید را به دستگاه های خود اضافه می کند و به دستگاه های قدیمی تر، در طول زمان با iOS بهبود می بخشد.

در بخش برنامه های ios، توسعه دهندگان تمایل به ایجاد بهترین برنامه های جدید دارند و از این رو به روز رسانی قابل توجهی در iOS پیش از اندروید، اتفاق می افتد. برای کاربران اندرویدی، غیر معمول نیست که چند ماه منتظر چیزی باشند که کاربران آیفون مدت هاست از آن لذت می برند. به علاوه، نسخه های اندرویدی برنامه های محبوب هرگز به خوبی طراحی تمیز همتایان iOSی آن ها نیست.

شاید به نظر برسد که این گزارش با تعصب به  ios نوشته شده است، اما اینطور نیست. همه تمایل دارند که بهترین برنامه ها و سرویس ها را به سرعت در اختیار داشته باشند و تنها راه تضمین این موضوع استفاده از ios است و حتی مهمتر از همه ی این ها، می توان به مسئله ی امنیت اشاره کرد. صاحبان اندروید، تابستان گذشته زمانی که تحت تاثیر باگ “Stagefright” قرار گرفتند، بسیار ناراحت شدند. این در حالی است که اپل می تواند باگ ها را با یک به روز رسانی نرم افزاری برای تمام دستگاه های خود پچ کند، ولی به دلیل اکوسیستم تکه تکه اندروید، ماه ها زمان لازم است، تا یک اشکال بزرگ، رفع شود.

سامسونگ گلکسی S7 ، یک گوشی عالی است. اما تا زمانی که سامسونگ بتواند یک اکوسیستم همتراز با سیستم عامل iOS ایجاد کند، آی فون همیشه برنده خواهد شد.

.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر