;
coinex

عظمت شرکت سامسونگ خیلی بیشتر از یک تولید کننده گوشی هوشمند است

عملکرد و عظمت شرکت سامسونگ ، خیلی بیشتر از یک تولید کننده گوشی هوشمند است.

عملکرد و عظمت شرکت سامسونگ ، خیلی بیشتر از یک تولید کننده گوشی هوشمند است.

اکنون با شنیدن نام سامسونگ اولین چیزی که به ذهن می آید، جدیدترین گوشی گلکسی اس است. اما این شرکت خیلی بیشتر از این ها است. با توجه به یک اینوفگرافیک، این شرکت 17 درصد از اقتصاد کره جنوبی را شامل می شود. در واقع سامسونگ ، 489000 نفر را استخدام کرده، که این تعداد بیش از ترکیب اپل گوگل و مایکروسافت است.

این شرکت در سال 1960 به الکترونیک رو آورد و اولین تلفن همراه خود را در سال 1985 تولید کرد. در سال 2011 به بزرگترین تولید کننده ی گوشی های هوشمند جهان تبدیل شد. سال گذشته با 22.4 درصد از سهم بازار جهانی گوشی های هوشمند از سهم 16.4 درصدی اپل، پیشی گرفت. همچنین 325 میلیون گوشی در سال گذشته تولید کرد، که برای مقایسه باید بگوییم اپل 231.5 میلیون آیفون و هوآوی 106.6 میلیون گوشی، تولید کرد. سامسونگ برخی هزینه های بزرگ دیگر نیز داشته است. در سال 2015، در بخش R & D ، این شرکت 14.1 میلیارد دلار هزینه داشت که در صدر 6 میلیارد دلار اپل و 9.8 میلیارد دلار گوگل بود.

سامسونگ با جنبه های دیگری از بازار گوشی های هوشمند نیز، درگیر شده است. به طور مثال چیپ ست های Ax را برای اپل تولید کرد و در سال گذشته سهم بزرگی از بازار جهانی صفحه نمایش آمولد را به خود اختصاص داد. این شرکت همچنین دارای تعدادی کسب و کار بزرگ است، که هیچ ربطی به گوشی های هوشمند یا بخش الکترونیک ندارند. جالب است بدانید که برج خلیفه ی دوبی که بزرگترین آسمان خراش دنیا محسوب می شود نیز، بخش از کارهای سامسونگ است. شما می توانید با تماشا کردن این اینفوگرافیک، همه چیز را در مورد این رهبر جهانی گوشی های هوشمند دریابید.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر