;
coinex

آنچه در مورد آیپد ایر 3 می دانیم!

آیپد ایر 3 به احتمال زیاد در یک رویداد مطبوعاتی، که دعوت نامه ی آن توسط اپل برای اول فروردین ماه، ارسال شده است، رونمایی خوهد شد.

آیپد ایر 3 به احتمال زیاد در یک رویداد مطبوعاتی، که دعوت نامه ی آن توسط اپل برای اول فروردین ماه، ارسال شده است، رونمایی خوهد شد. حول فن آوری آیپد ایر 3 که به عنوان آیپد پرو 9.7 اینچی نیز نام گرفته است، شایعات بسیاری وجود دارد که قصد داریم در ادامه هر آنچه را در مورد این آیپد پرو کوچک می دانیم، بررسی نمائیم:

نمایشگر

درست مانند مدل قبلی، انتظار می رود آیپد ایر 3 نیز یک صفحه نمایش 9.7 اینچی داشته باشد. همچنین تخمین زده شده که این تبلت برای در اختیار داشتن فن آوری صفحه نمایش به روز، یک صفحه نمایش روشن تر خواهد داشت.

پردازنده و رم

آیپد پرو 12.9 اینچی با آخرین پردازنده ی A9X اپل همراه است، به همین خاطر انتظار داریم که آیپد ایر 3 نیز که آیپد پرو ی 9.7 اینچی نامیده می شود، با همان پردازنده، طراحی شده باشد که عملکرد آن را در مقایسه با آیپد ایر 2 بالا ببرد.

اپل می گوید”در قلب آیپد پرو، تراشه ی جدید A9X، تراشه نسل سوم ما با معماری کلاس دسکتاپ 64 بیتی، نهفته است. این تراشه، 1.8 برابر عملکرد پردازنده آیپد ایر 2 و دو برابر عملکرد پردازنده گرافیکی آن را اعمال خواهد کرد. بنابراین حتی برنامه های سنگین نیز به راحتی در این دستگاه، قابل اجرا خواهند بود.” از طرفی پیش بینی می شود که رم  آیپد ایر 3 ، بین 2 گیگابایت تا 4 گیگابایت باشد.

فضای ذخیره سازی داخلی

اپل، آیپد ایر 2 را در نسخه های فضای ذخیره سازی داخلی 16 گیگابایتی، 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی ارائه داده است. انتظار می رود که جانشین آن آیپد ایر 3 ، نیز در همین نسخه ها، ارائه شود.

دوربین

شایعات ادعا می کنند که آیپد ایر 3 ، ممکن است با یک دوربین 12 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیوهای 4K همراه باشد.

همچنین تصاویر به بیرون درز شده از این آیپد، نشان می دهند که آیپد ایر 3 ممکن است با فلش LED، که تصاویر را با کیفیت بهتر در شرایط نور کم ارائه می دهد، همراه باشد.

اسپیکرها

بر اساس اینکه آیپد پرو 12.9 اینچی با چهار اسپیکر ارائه شده و همچنین با توجه به تصاویر دیده شده از آیپد ایر 3 ، انتظار می رود که این آیپد پرو کوچک نیز چهار اسپیکر داشته باشد.

با این حال، تصویر قاب محافظ دیده شده از این آیپد، فضایی برای چهار اسپیکر ندارد.

پشتیبانی از صفحه کلید هوشمند

آیپد پرو اصلی اپل دارای یک رابط هوشمند است که اتصال صفحه کلید هوشمند به تبلت را برای کاربران ساده تر می کند. انتظار می رود آیپد ایر 3 (آیپد پرو 9.7 اینچی) نیز، از این اتصال هوشمند برخوردار باشد.

پشتیبانی از اپل پنسل

برای اولین بار در تاریخچه ی اپل، این شرکت یک قلم به نام اپل پنسل، ایجاد کرده که به منظور افزایش بهره وری کاربران آیپد پرو در نظر گرفته شده است. گمانه زنی ها نشان می دهد که آیپد پرو 9.7 اینچی نیز از اپل پنسل، پشتیبانی می کند.

رنگ

آیپد ایر 2 در رنگ های خاکستری، طلایی و نقره ای عرضه شد، شایعات نشان می دهد که آیپد ایر 3 ممکن است علاوه بر این رنگ ها، در نسخه ی رنگی رز طلایی نیز عرضه شود.

لمس سه بعدی

اپل یک فناوری حساس به فشار به نام لمس سه بعدی در آیفون 6S و آیفون 6S پلاس قرار داده است. گزارش های قبلی اشاره می کنند که این شرکت در حال کار بر روی یک لمس سه بعدی مقیاس پذیر، است که می تواند در دستگاه های بزرگتر مانند آیپد ها نیز، استفاده شود.

دوستداران اپل امیدوارند که قابلیت لمس سه بعدی، برای آیپد ایر 3 نیز ارائه شود. با این حال، کارشناسان معتقدند که اپل ممکن است این فن آوری را در نسل بعدی آیپد که ممکن ایت در ماه مارس عرضه شود، ارائه ندهد.

تاریخ انتشار آیپد ایر 3

اپل هیچ چیز را در مورد آیپد ایر 3 تایید نکرده است. این امکان وجود دارد که این تبلت در تاریخ 21 مارس(اول فروردین)، رونمایی شود و در تاریخ 25 مارس، که گود فرایدی است، در فروشگاه ها در دسترس باشد.

قیمت آیپد ایر 3

قیمت آیپد ایر 2 از 499 دلار شروع می شود. از این رو شایعات نشان می دهند که با آمدن آیپد ایر 3، قیمت آیپد ایر 2 ، کاهش می یابد و قیمت آیپد جدید از 499 دلار شروع خواهد شد.

تا اول فروردین، زمان کمی باقی است، باید منتظر باشیم و ببینیم که در سال 95 شاهد چه محصولاتی از اپل خواهیم بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر