;
coinex

تصاویر آی فون 7 فاش شد

 قاب پشتی آی فون 7 را نشان می دهد.

تصاویر آی فون 7 از منابع چینی از طریق اپل اینسایدر فاش شده است. یکی از تصاویر قاب پشتی دستگاه را نشان می دهد. با مشاهده ی تصاویر فاش شده، به نظر می رسد که قرار است آیفون 7 پلاس با دوربین دوگانه و طراحی جدید آنتن ظاهر شود.

تصاویر آی فون 7 ، نشان می دهند که دوربین این گوشی، کمی برآمدگی دارد که بر خلاف بسیاری از شایعاتی است، که بیان می کردند دوربین آی فون 7 تخت خواهد بود.

همچنین سه دایره در قسمت پایین گوشی، وجود دارد که شبیه به پورت های اتصال هوشمندی است که برای اولین بار در آیپد پرو ظاهر شد. این پورت اتصال هوشمند امکانی فراهم می کند که آیپد پرو به صورت مغناطیسی به یک صفحه کلید متصل شود، اما هدف از اتصال هوشمند بر روی آی فون، روشن نیست. ممکن است تا حدودی عجیب و غریب به نظر برسد که آی فون یک اتصال هوشمند داشته باشد.

دو عکس دیگر در اپل اینسایدر وجود دارد که قسمت پایین آی فون 7 را نشان می دهد.این تصاویر آی فون 7 ، نشان می دهند که جک هدفون از بین رفته و به جای آن یک اسپیکر، جایگزین شده است.

دیگر تصاویر آی فون 7، جلوی دستگاه را نشان می دهد که دکمه ی هوم از بین رفته است. توضیحات تصاویر فاش شده بیان می کنند که سنسور اثر انگشت تاچ آی دی ، ممکن است در داخل صفحه نمایش تعبیه شه باشد.

البته در مورد اینکه دکمه هوم از آیفون حذف شود شک و تردید زیادی وجود دارد، هر چند به طور کلی این تصاویر فاش شده از آی فون 7 هیچ کدام رسمی نیستند و نمی توان به آن ها استناد کرد. علاوه بر این، با دیدن تصاویر آی فون 7،  به نظر می رسد که پرچمدار بعدی آیفون، طراحی مشابه سری آی فون 6 دارد. این مسئله کمی عجیب و غریب به نظر می رسد که چرا آیفون طراحی مشابه مدل های قدیمی تر خود را نگه داشته است. اتصال هوشمند بخش پایین دستگاه نیز، یکی دیگر از مسائل مبهمی است که در به رسمیت شناختن این تصاویر شک ایجاد می کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر